Televízny unikát. Dva rozdielne seriály vysielané naraz a s rovnakým názvom Iveta.
StoryEditor

Dve televízie vysielajú vlastný seriál Iveta. Markíza s ním uhrala priemer, Jojke padá na dno

22.04.2024, 15:36
Autor:
michmich

V piatkový prime-time sa odohral silný súboj dvoch televízií a nedeľa znovu jednoznačne patrila televíznej tanečnej šou Let´s Dance.

Piatkový prime-time (19. apríla) išli v obchodnej cieľovej skupine 13-55 dva programy doslova ruka v ruke. Milujem Slovensko na Jednotke dosiahlo, medzi 13 až 55 ročnými divákmi, totožnú sledovanosť ako markizácka reality šou Ruža pre nevestu.

image

Ruža pre nevestu.

Milujem Slovensko uhralo rating 5,6 percenta a podiel na trhu 18,2 percenta a Ruža pre nevestu, si so svojou doteraz najvyhrotenejšou epizódou, mala pripísať rating 5,5 percenta a podielom na trhu vyskočila na 19,5 percenta.

Jojka vysielala  zábavnú šou Vtip za stovku, s ktorým dosiahla oproti konkurencii len polovičný výkon (trhový podiel 10,7 percenta). V univerzálnej cieľovke (kde sú započítaní aj diváci nad 55 rokov) už Milujem Slovensko utieklo aj Ruži.

Zábavno-súťažnú šou na RTVS celkovo sledovalo 346 tisíc divákov nad 12 rokov a Ružu pre nevestu si zaplo 271 tisícové publikum. Vtip za stovku si pozrelo 242 tisíc sledujúcich starších ako 12 rokov.  

image

Milujem Slovnesko.

Iveta prekvapila či sklamala?

V sobotu 20. apríla sa mediálne oči sústreďovali na netradičný krok Markízy, ktorá prvýkrát vytiahla v dvoch častiach za sebou na obrazovky pôvodný seriál, ktorý vznikol pre streamovaciu službu Voyo, Iveta. Ide o seriál zo života českej speváčky Ivety Bartošovej, ktorá si pred desiatimi rokmi siahla na život.

Rovnako ako Markíza, týždeň pred ňou uviedla v televízii tento seriál aj česká TV Nova. Tam seriál mimoriadne zabodoval, keď ho sledovalo až milión divákov vo veku nad 15 rokov. Markíza  tiež očakávala zaujímavé čísla, no televízny trhák sa nekonal.

image

Iveta na Markíze.

Aj keď seriál vyhral deň v komerčnej cieľovej skupine 13-55 ako najsledovanejšia nespravodajská relácia, lídrovi uhral skôr priemerné čísla. Prvý aj druhý diel Ivety v prime-time dosiahol rating 5,1 percenta. Kým prvý diel išiel podielom na trhu na úroveň 16,4 percenta, druhá epizóda poskočila na 18,5 percenta. V komerčnom publiku ho dokázali počas celého dňa predbehnúť len dva programy a to markizácke Počasie a relácia odvysielaná hneď po ňom, Gól Mesiaca.

image

Záhady tela s ex-superstaristami.

Jednotka RTVS vysielala v prime-time svoje osvedčené zábavné programy Záhady tela (rating 4,4 percenta/podiel na trhu 14 percent) a potom talkšou Neskoro večer (rating 4,9 percenta/trhový podiel 16,9 percenta). Jojka skončila s komédiou Čo sme komu urobili? znovu za oboma konkurentami (rating 3,9 percenta/podiel na trhu 13 percent).

V univerzálnom publiku zaujal film Čo sme komu urobili? celkovo 201 tisíc divákov nad 12 rokov, prvý diel Ivety 251 tisícové publikum a druhú epizódu sledovalo 239 tisíc divákov. Najlepšie na tom skončila RTVS, ktorej Záhady tela si zaplo až 396 tisíc a Neskoro večer 348 tisíc divákov starších ako 12 rokov. 

image

Let´s Dance.

Nedeľná tanečné horúčka

Tanečná šou Let‘s Dance si v nedeľu 21. apríla 2024 na obrazovkách televízie Markíza pripísala ďalšie víťazstvo. V poradí už ôsmy priamy prenos sa v hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Celosvetovo úspešný formát dosiahol v obchodne podstatnej cieľovej skupine 13-55 rating 7,6 percenta a trhový podiel na úrovni  30 percent (presne 29,6 percenta). Konkurenčný seriál Iveta na TV Joj stratil ďalších divákov a dostal sa na veľmi nízke čísla. Za tanečnou šou zaostal v rovnakej cieľovej skupine s viac než štvornásobne nižším podielom na trhu a to 6,8 percenta. Súťažnej šou Duel šampiónov na Jednotke RTVS sa darilo výraznejšie lepšie. Uhrala v komerčnej cieľovej skupine rating 4,9 percenta a uchmatla si 14,4 percentný podiel na trhu. 

image

Vtip za stovku.

Včerajšiu epizódu Let´s Dance, v ktorej sa ako špeciálny porotca predstavil finalista 7. série Adam Bardy,si pozrelo celkovo 523 tisíc divákov starších ako 12 rokov. V čase vysielania šou zasiahla dokonca až 910 tisíc divákov. Finálovú časť Duelu šampiónov si zaplo 234 tisíc divákov a Iveta na Jojke zaujala len 116 tisícové publikum. 

Na telo úspešné aj bez koalície 

Politickej diskusnej relácii Na telo zatiaľ turbulentné obdobie neublížilo. Zástupcovia vládnej koalície sa totiž pred dvoma týždňami rozhodli, že budú pozvanie do tejto relácie hromadne odmietať. Na telo si aj napriek tomu drží svoje predchádzajúce výkony. Včera v komerčnej cieľovej skupine 13-55 zaznamenala rating 4,4 percenta a trhový podiel 21,5 percenta. Relácia O 5 minút 12 na Jednotke si pripísala podiel na trhu rovných 20 percent a V politike na ta3 12,1 percenta. 

image

Na telo.

Včerajšie vydanie Na telo s netradičnou zostavou hostí a s využitím tzv. inštitútu prázdneho kresla, pritiahlo k obrazovkám celkovo 341 tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, O 5 minút 12 malo 353 tisíc sledujúcich a V politike zaujalo 235 tisícové publikum. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. apríl 2024 18:24