Ak ide o násilie, nemôžeme mlčať Určite nebudem prvý, kto si všimol stupňujúce sa prejavy násilia na ženách.
Sunday ADucation: O tendroch, vedúcich a Super Bowle Mesiac sa s mesiacom snúbil a máme tu dalšie vydanie blogu Lukáša Lukoniča. Tentokrát dáva tipy na podcast, 80-ročnú knihu, aj najvydarenejšie reklamy zo Super Bowlu.
Sunday ADucation: Značka, ktorej sa veľmi darí aj taká, ktorej veľmi nie + hostka Ivka Hornická Pacoňová Prvá nedeľa v mesiaci znamená nové tipy pre všetkých, ktorí pracujú v reklame a marketingu. Tentokrát to budú poučné case studies, weby a dokonca aj Instagramový profil. Všetko od Lukáša Lukoniča a jeho hosťky, ktorou je tento mesiac šéfka reklamnej agentúry Kreatívna Dvojica, Ivka Hornická Pacoňová.
Vianoce slovenských telekomunikačných operátorov a duch našej doby Analyzovať reklamu v jednej produktovej kategórii a v jednom časovom úseku je vždy zaujímavé a podnetné – zviditeľnia sa nám zaujímavé socio-kultúrne trendy, ktoré by inak mohli zostať menej zjavné.
Ako odhaliť šarlatánov digitálneho marketingu? Hovoria vám, že budete vždy prví na Googli. Ale aj to, že všetci vás poznajú.
Sunday ADucation: Vianočné mory, ale aj top kreativita Lukáš Lukonič opäť dáva tipy na inšpiratívny reklamný obsah. Tentokrát sú témou vianočné kampane a trendy na 2024.
Pred následkami budgetových zemetrasení u klientov nás chránia vlastné projekty Pre Stratégie píše o situácii na eventovom trhu Managing Director INSTITUTE OF PROMOTION Michal Svarinský.
Sunday ADucation #12: Dva knižné tipy na sviatky a legenda na pohľadanie V blogu Lukáša Lukoniča tento mesiac o tom, ako sa dostal ku copywritingu, prečo sa treba vyžívať s smalltalkoch aj ako to bolo s najkreatívnejšou Super Bowl kampaňou.
Zákazníkom je brand purpose ukradnutý. Hľadajú len kvalitnú službu či produkt za dobrú cenu Brand purpose je trend, ktorý posúva značky dopredu k novým výzvam. Aký má vývoj a presah do spoločenskej zodpovednosti? A podľa čoho sa pri nakupovaní rozhodujú zákazníci? Z reklamného hľadiska sa nám k tomu vyjadrili Daniel Bradáč z Generations a Kamil Charvát z MUW Saatchi & Saatchi.
Sunday ADucation #11: Chat s Chadom a časť 2 s Miom Blog Lukáša Lukoniča prináša ďalších 5 užitočných tipov hosťujúceho Mia Valúšeka, rozhovor s odborníkom na Suber Bowl a hidden gem reklamy z New Yorku.
Značky by si mali nájsť originálny priestor a vedieť ľudí spájať Brand purpose nie je mantra, ktorá vyrieši všetko. Aký je účel značiek a čo chcú vyvolať u spotrebiteľa? Práve zákazník je v centre pozornosti značky, pri kúpe ho preto zaujíma nielen produkt či služba, za ktorú platí, ale aj vplyv, aký má vo svete. Prečo je budovanie brand purpose dôležité?
Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí Zástupcovia nami oslovených marketérov sa zhodujú, že bez konkrétnych aktivít žiadne komunikované hodnoty nemajú zmysel. Brand purpose je momentálne efektívny v employer brandingu, ale či sa na základe neho rozhodujú zákazníci nakupovať? K tomu sú viac-menej pesimistickí.
Sunday ADucation #10: Päť tipov Mia Valúšeka, traja králi a fejkový Chuck Norris V blogu Lukáša Lukoniča sa tento meciac objavujú najznámejší marketéri, CCO jednej z najlepších svetových agentúr aj Associate Creative Director Istropolitana Ogilvy.
Tretinu všetkých interakcií na sociálnych sieťach vyvolal Smer. Matovič mu pomohol V spoločnosti Mediaboard (predtým Monitora) vytvorili projekt Mediálny obraz, ktorý mapuje mediálnu stopu vybraných politických strán a hnutí kandidujúcich v parlamentných voľbách 2023. Toto je desiaty zo série blogov, v ktorom bude na webe Stratégií každý týždeň až do volieb prehľadné zhrnutie toho najzaujímavejšieho, ...
Matovičovi vyšla bitka s Kaliňákom. OĽaNO vďaka tomu výrazne poskočilo V spoločnosti Mediaboard (predtým Monitora) vytvorili projekt Mediálny obraz, ktorý mapuje mediálnu stopu vybraných politických strán a hnutí kandidujúcich v parlamentných voľbách 2023.
Denník N sa začal venovať SaS. Spomína ju dvakrát častejšie ako SME V spoločnosti Mediaboard (predtým Monitora) vytvorili projekt Mediálny obraz, ktorý mapuje mediálnu stopu vybraných politických strán a hnutí kandidujúcich v parlamentných voľbách 2023.
Ako využiť novú metriku attention pre efektívne mediálne plánovanie? Koľko času venujú používatelia vašim reklamám, ako s nimi interagujú alebo ako rýchlo prescrollovali stránku kde je zobrazená vaša reklama?
Smer stráca a dobieha ho SNS, z hry vypadlo OĽaNO. O Hlase najviac písali spisiakoviny.eu. výrazne viac ako ostatní Toto je siedmy zo série blogov, v ktorom bude na webe Stratégií každý týždeň až do volieb prehľadné zhrnutie toho najzaujímavejšieho, čo sa za posledné dva týždne udialo.
Sunday ADucation #9: P&G verzus Unilever a Monika Farkašová na feate V najnovšom blogu vám ponúkam tip na podcast o sonic brandingu značky McDonald‘s, kultovej kampani Like a Girl aj insighty z Redditu.
Zvláštne praktiky portálu eReport. V nadpise chváli Progresívne Slovensko, v článku ho kritizuje V spoločnosti Monitora vytvorili projekt Mediálny obraz, ktorý mapuje mediálnu stopu vybraných politických strán a hnutí kandidujúcich v parlamentných voľbách 2023.
Nepodceňujte silu merchu, robte to ako Barbie Či sa jedná o veľké franšízy (Star Wars) alebo o rodinnú firmu, merch je výborný nástroj na budovanie vzťahu medzi značkou a zákazníkom. Ten, kto nosí váš merch, je váš ambasádor, patrí do vašej subkultúry, do vašej komunity.
Na druhý najčítanejší článok o OĽaNO stačia dva statusy Remišovej. Portál ereport.sk je všade medzi najčítanejšími Toto je piaty zo série blogov, v ktorom bude na webe Stratégií každý týždeň až do volieb prehľadné zhrnutie toho najzaujímavejšieho, čo sa za posledné dva týždne udialo.
Ficov článok bol najčítanejší, predbehol aj tradičné médiá. Venuje sa v ňom všetkým politickým stranám a chváli Dzurindu V spoločnosti Monitora vytvorili projekt Mediálny obraz, ktorý mapuje mediálnu stopu vybraných politických strán a hnutí kandidujúcich v parlamentných voľbách 2023.
Objavilo sa nové médium, ktoré píše prevažne o Smere. Dosah portálu Plénum je zatiaľ minimálny V spoločnosti Monitora vytvorili projekt Mediálny obraz, ktorý mapuje mediálnu stopu vybraných politických strán a hnutí kandidujúcich v parlamentných voľbách 2023. Toto je tretí zo série blogov, v ktorom bude každý týždeň až do volieb prehľadné zhrnutie toho najzaujímavejšieho, čo sa za posledné dva týždne udialo.