Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.

V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať klikateľné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane. Odborníci z Upworthy, webu známeho ultrasharovaným obsahom, dokonca radia:

  1. 50% tvorby článku by ste mali venovať tvorbe nadpisu
  2. ku každému jednému textu si vytvoriť až 25 alternatív nadpisov

Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sieťach.

Pre inšpiráciu preto uverejňujeme 5 najklikanejších kampaní podľa CTR v sieti Strossle na Slovensku za júl 2017. 

Pribaľujeme tiež prekliky na články samotné.

  1. V posteli dlho nevydrží? Takto pomôžete jemu aj sebe!
  2. Doprajte si slovenské more, tieto naše kúpaliská so slanou vodou stoja za návštevu
  3. Aj muži môžu byť v prechode. Ako sa prejavuje ich „menopauza“?
  4. Rovnaký meter pre všetkých? Americká ambasáda má, žiaľ, svoj
  5. Aký osud čaká naše dôchodky

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.