V máji som písala blog, ktorý riešil tému, ako pracuje digitálna agentúra, ako ťažko vznikajú jednotlivé kreatívne projekty a koľko úsilia nás stojí vytvoriť kampaň či stratégiu komunikácie pre značku.

Mnohí klienti prácu v agentúre nikdy nezažili, iní na ňu čo najrýchlejšie zabudli a sú aj takí, ktorí si ju nevedia reálne predstaviť. To je často dôvod, prečo nechápu proces vzniku kampane alebo cenové rozpočty pre jednotlivé projekty a komunikáciu.

To sme ako insight využili a ponúkli klientom a marketérom miesto stážistu v Core4. Len u nás si na vlastnej koži mohli zažiť svet agentúry, sadnúť si za stôl accounta a pomôcť nám spoluvytvárať projekty a kampane pre rôzne značky.

Máme klienta stážistu!

Po uverejnení ponuky klientskej stáže v mojom blogu sa telefóny vôbec nerozdrnčali, čo svedčí o tom, že práca v agentúre je naozaj ťažká a klienti to vedia.

Prvý stážista klient, ktorý dostal vytúžený accountský stôl na celé dva týždne, bola Alica. Každý deň od deviatej do piatej tvrdo pracovala a nasávala život agentúry. Prihlásila sa k nám z oddelenia marketingu v  Slovenskej sporiteľni, kde je špecialistkou pre pobočky banky a BTL komunikáciu.

Je to mladé odvážne dievča, ktoré vás prekvapí akrobatickou jazdou na bicykli alebo účinkovaním v TV spote so Saganom. Ako sama hovorí (vždy s krásnym prízvukom, ktorý všetci milujeme od prvej chvíle), mala polámaný už každý kúsok tela. Tak si vravíme v Core4, že práca v agentúre ju už nemôže nijako ohroziť. Vrhli sme sa spoločne do tohto dobrodružstva a tu vám z neho kúsok prinášame.

Alicu sme zasvätili do všetkého, čo sa u nás v agentúre deje. Videla úsmevy, zábavu a srandu, ale aj stres, napäté situácie, keď sa nestíha deadline dodania. Perfektne znášala moje prísne pohľady alebo Denisine uštipačné poznámky na čokoľvek, Tónov ležérny prístup, Jankin prehnaný zmysel pre detail či Majkin optimistický pohľad na všetko. Tvorila rozpočty, po večeroch pripravovala prezentácie, písala klientom maily, volala dodávateľom a hľadala tie najvýhodnejšie cenové ponuky, chodila na stretnutia s klientom, pozerala mediaplány, produkčné plány, sedela a tvorila na brainstormingoch, nakrúcala video, manažovala youtubera Selassieho, fotila bagety a rýchle autá a vôbec sa u nás nenudila.

Ako to celé videla Alica?

Som veľmi rada, že klient Slovenská sporiteľňa do tohto experimentu išiel. Ďakujem všetkým, ktorí to museli schváliť a porozumieť podstate a vznamu tejto skúsenosti.

A malo to celé zmysel? Zdá sa, že minimálne pre Alicu áno. A o to nám šlo. Dokázať, že proces učenia môže byť medzi agentúrou a klientom obojsmerný. Verím, že Alica sa odteraz na mnoho situácií vo svojej práci bude pozerať trochu z iného uhla. Ak by mne alebo mojim accountom ponúkol klient stáž, tak ideme. Na odstránenie mnohých večných nedorozumení medzi oboma stranami je schopnosť vcítiť sa do uvažovania druhej strany naozaj neoceniteľná.

Ak teda chcete prísť na stáž aj vy, príďte. Ak chcete zavolať na stáž nás, prídeme radi tiež. Veď o tom reklama je... pozerať sa na veci neustále z inej perspektívy:)

Prihlásiť sa môžete tu.  

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.