Žijeme v dobe uponáhľanej. Vďaka moderným technológiám vytvárame toľko obsahu, že ľudia ho nie sú schopní všetok skonzumovať. Ich pozornosť sa čoraz viac skracuje, chcú ochutnať z každého rožku trošku. Médiá sa naučili tvoriť obsah tak, že používatelia sú schopní z titulného obrázku a nadpisu vyčítať pointu článku.

V tomto informačnom prúde sa marketéri učia tvoriť obsah - ako písať, aby ľudia klikali, čítali a nakupovali. Content marketingoví špecialisti vedia, že schopnosť písať kvalitné nadpisy a vyberať ku nim ľúbivé obrázky je dôležitým prvkom úspešnej kampane.

Čím vyššie CTR headlinu s obrázkom, tým viac ľudí si prečíta krvopotne napísaný text či video a tým vyššia šanca, že ho aj budú ďalej zdielať. Bonusom je, že klikateľnejší obsah znižuje cenu za klik v PPC sietiach.

Pre inšpiráciu preto uverejňujeme päť kampaní s vysokým CTR v sieti Strossle na Slovensku za október 2017. Pri každej je vidieť o koľko % lepšie čísla dosiahla v porovnaní s priemerom v sieti a do akej kategórie obsah patrí. Z každej kampane uverejňujeme max. 1 kreatívu.

Výber sme robili z tradičných segmentov, ako ukážku toho, že aj známe značky vedia tvoriť funkčné a klikané kreatívy a pritom to nie je click-bait a nevyvolávajú senzácie. Prikladáme tiež prekliky na články samotné, aby ste mohli posúdiť, ako sa copywriterom podarilo titulkom vystihnúť obsah.

  1. Najžiadanejšia Slovenka na Instagrame! Aké je jej tajomstvo?
  2. Čaká vás trhanie zuba? Majte po ruke týchto 5 pomocníkov.
  3. Viac ako mesiac som nebola v obchode. Zistíte dôvod!
  4. Z hotela priamo na svah: Aj to ponúka lyžovačka vo Východnom Tirolsku
  5. Na týchto 10 vecí si dávajte pozor pri kúpe jazdeného auta
Zdroj: Strossle

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.