Pod záštitou EÚ, respektíve jej inštitúcii, vzniká na Slovensku množstvo aktivít, ktoré by samozrejme mali byť náležite komunikované. Obzvlášť v dnešnej dobe po imigrantskej kríze a Brexite musí EÚ ako celok podporovať dobrou komunikáciou svoju zmysluplnosť - dokazovať občanom členských krajín svoje výhody a že pracuje v prvom rade pre ich blaho.
Nábeh na vzorovú case study má kampaň pre Európsky týždeň mobility 2016. Odštartovala síce len dnes, 16. septembra, ale s podtitulom "inteligentná mobilita - silná ekonomika", priniesla okamžité výsledky. Jednoducho sen každého zadávateľa.
Úplne prázdne cesty, na inak frekventovanej Štefánikovej sa dal hrať futbal. Ulice ovládli chodci a cyklisti a obyčajne zapchaté mesto sa mohlo konečne nadýchnuť. Úspešnejšiu kampaň v prospech mobility ako dnešok v Bratislave si ani neviem predstaviť, načasovanie skutočne vyšlo. Verím, že ju ocení celá Bratislava.
Irony off.