archív
StoryEditor

Európsky týždeň (i)mobility

16.09.2016, 15:06
Kampaň na Európsky týždeň mobility je sen každého zadávateľa.

Pod záštitou EÚ, respektíve jej inštitúcii, vzniká na Slovensku množstvo aktivít, ktoré by samozrejme mali byť náležite komunikované. Obzvlášť v dnešnej dobe po imigrantskej kríze a Brexite musí EÚ ako celok podporovať dobrou komunikáciou svoju zmysluplnosť - dokazovať občanom členských krajín svoje výhody a že pracuje v prvom rade pre ich blaho.

Nábeh na vzorovú case study má kampaň pre Európsky týždeň mobility 2016. Odštartovala síce len dnes, 16. septembra, ale s podtitulom "inteligentná mobilita - silná ekonomika", priniesla okamžité výsledky. Jednoducho sen každého zadávateľa.

Úplne prázdne cesty, na inak frekventovanej Štefánikovej sa dal hrať futbal. Ulice ovládli chodci a cyklisti a obyčajne zapchaté mesto sa mohlo konečne nadýchnuť. Úspešnejšiu kampaň v prospech mobility ako dnešok v Bratislave si ani neviem predstaviť, načasovanie skutočne vyšlo. Verím, že ju ocení celá Bratislava.

Irony off.

01 - Modified: 2018-09-17 19:17:30 - Feat.: - Title: Omyly a fenomény komunikácie: Kvalitne? Lacno? Rýchlo? Nedá sa všetko naraz 02 - Modified: 2018-09-04 13:11:59 - Feat.: - Title: Omyly a fenomény komunikácie: Princíp kontrastu 03 - Modified: 2018-07-23 17:32:52 - Feat.: - Title: Dokáže performance marketing budovať značku? 04 - Modified: 2018-07-24 07:15:14 - Feat.: - Title: Ako byť obľúbeným klientom? Skúste štyri veci, ktoré fungujú 05 - Modified: 2018-07-09 08:24:15 - Feat.: - Title: Starajte sa, nebojte sa. Na veľkú zmenu stačia aj tieto tri jednoduché rady
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 20:56