26.03.2017, 19:17

Nedeľný SeMinár: Najprv dostal nakladačku a potom nápad na šokujúcu reklamu

25. novembra 2010 došlo v Londýne k brutálnemu lúpežnému prepadnutiu. Obeťou bol Bernie Ecclestone, vtedajší dlhoročný šéf Formula One. Zlodeji mu ukradli jeho luxusné hodinky Hublot za 200 000 libier.

Nedeľný SeMinár: Najprv dostal nakladačku a potom nápad na šokujúcu reklamu
Zdroj: Pavol Minár

Prepad bol neobyčajne násilný. Vtedy 80 ročný Ecclestone skončil na zemi. A naozaj nevyzeral dobre.

Zdroj: Daily Mail

Ecclestone, známy svojím workoholizmom, sa do práce vrátil už po 2 dňoch. A ukázal, prečo sa pod jeho vedením Formula One stala jednou z najcennejších značiek na svete a strojom na peniaze. Tento šokujúci a drastický prepad zmenil na veľkú obchodnú príležitosť. Bernie Ecclestone totiž dostal nápad na reklamu: „Pozrite sa, čoho sú ľudia schopní kvôli Hublot.“ Švajčiarsku značku na to nahovoril a tak vznikol ikonický inzerát, ktorý dal žánru „celebrity endorsement“ úplne nový a nečakaný rozmer. Z tohto pohľadu ide o zlomovú reklamu, ktorá ukázala nové možnosti práce s celebritou.

Zdroj: Watch Time

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.