02.04.2017, 10:43

Nedeľný SeMinár: Príbeh lásky, sklamania a odpustenia písaný rukou.

To, čo napíšeme rukou, nám zostane. Napriek digitálnej dobe. Alebo práve kvôli nej.

Nedeľný SeMinár: Príbeh lásky, sklamania a odpustenia písaný rukou.
Zdroj: Pavol Minár

Sociálne médiá nás spájajú tak ako nikdy predtým v ľudskej histórii. Písaná správa sa však paradoxne stáva najosobnejšou a najemotívnejšou formou ľudskej komunikácie (okrem úprimnému rozhovoru z očí do očí, samozrejme). To emojis nikdy nedokážu.

Práve na tom je postavený krásny, dojímavý a veľmi silný príbeh Tiny a Roba od torontskej značky Take Note (agentúra BBDO Toronto) – od prvej spoločnej noci cez veľkú zamilovanosť, spoločný život, príchod dieťaťa, Robovho sklamania Tiny, znovunájdenia cesty k sebe, spoločného zostarnutia, až po definitívne rozdelenie smrťou.

Žijeme v post-reklamnej dobe, v ktorej by značky mali prestať s reklamou a mali by rozprávať príbehy. Toto je naozajstný príbeh ľudského spolužitia a toho, čo spolužitie prináša. Aké má krásne výšiny a aké pády. Ak niekoho milujete, dajte mu to najavo. Rukou, očami, ústami. Obrazovkovú komunikáciu si prenechajte pre tých ostatných.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.