Adam Marčan
StoryEditor

Adam Marčan o aprílovom hodnotení Stratégii

10.04.2015, 12:53

Možnosť zúčastniť sa ako porotca hodnotenia Stratégií som dostal vďaka slovenskému Art Directors Clubu. Prihlásených bolo 54 prác, čo je najviac v tomto roku. Hodnotili sme aj BTL kategórie - Event & Sales promo, Direct marketing a PR. Práve v nich sa objavil náš šampión mesiaca, o ktorom sa zhodla celá porota. 

Creo Young&Rubicam pripravili svetovú premiéru nového modelu Hyundai ix1, kde tradične odpromovali veľmi netradičný produkt, vďaka ktorému získali masívny mediálny buzz. Tento mediálne hodnotný nápad sa stal víťazom PR kategórie a pre mňa aj horúcim kandidátom na Zlatý Klinec v rovnakej kategórii. 
 
Skvelú prácu odviedli aj MUW Saatchi & Saatchi s outdoorovou kampaňou S4GAN. Odkomunikovať jeden z hlavných produktov Telekomu jednoslovným headlinom - tomu hovorím kreatívna elegancia na najvyššej úrovni. Veľmi ma potešili práce Hesso Jašterák pre Zlatý Bažant, NFC kalendár pre Tatra Banku, TV Spot Auto pre J&T Banku alebo Valentín v Baumaxe. Naopak smutno mi bolo pri náborovej tinder špeciálke od This is Locco, kde absolútne netrafili cieľovú skupinu alebo pri niektorých exekúciach v inzertnej kategórii, napríklad Medik roka od Respect APP. 
 
Marec bol aj mesiacom veľkých prerodov. Novú kreatívnu platformu predstavila Zuno Banka, ktorá stavila na transparentnosť, Zlatý Bažant sa obliekol do tradičnejších šiat a nový kreatívny koncept Telekomu odštartoval Peter Sagan. Spolu s ostatnými porotcami ich hodnotím veľmi pozitívne. 
 
Hodnotenie marcových prác sa zaobišlo bez výraznejších výmien názorov, atmosféra bola príjemná. Tak pevne verím, že aj mesiac apríl bude rovnako plodný na dobré práce ako marec a že chlebíčky budú novej porote chutiť aspoň tak, ako nám.
 
menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 21:27