StoryEditor

Čo nového v socializme: januárové social media news zhrnuté do päť minútovky.

02.02.2016, 15:05
December: Katarína na ľade, sfinalizovaná vianočná kampaň v nedohľadne.
 
Január: Na tri krále, o krok dále, na Hromnice, o spustenú jarnú kampaň více. 
 
/Koniec pokusu o recitačné okienko. 
 
#Facebook
Začiatok nového roka je tak akosi tradične spojený s rekapituláciou toho predošlého. A s potľapkaním sa po pleci za veci dosiahnuté. A veru, veselí chlapci a dievčatá z Facebooku sa majú čím “chlubiť". Marek chodí po firme a všetkých chváli za 1,6 miliardy používateľov na Facebooku, 900 miliónov na WhatsApp, 800 miliónov používateľov Messengeru a za 400 miliónov ľudí na Instagrame. Ročný príjem spoločnosti? 5,8 miliardy dolárov. Bude za čo naplniť firemnú chladničku. 
 
#Instagram
Na Instagrame pribudla nenápadná fičúrka, ktorá vám ukáže, či vás dotyčný človek, ktorého profil práve stalkujete, followuje. Odteraz už aj celebrity a 14 ročné dievčatká budú mať širší prehľad o tom, kto všetko sleduje ich reportáže.
 
#Facebook
Lead ads, ktoré priamo na Facebooku zbierajú leady sú po prvotnom nástupe na mobilné zariadenia, dostupné už aj na deskopoch. Ako to celé funguje? V reklame kliknete na Sign up a odovzdáte svoj mail. Ideálne pre spoločnosti, ktoré vedia dať personalizovanú ponuku alebo pre automobilky na vyzbieranie kontaktov na testovacie jazdy. Mazda aj český predajca Mini hlásia pozitívne výsledky. Facebook IQ zároveň tvrdí, že Facebook hrá prvé husle práve pri predaji áut. 
 
#Facebook
Facebook, ruka v ruke s posilňovaním kompetencií Messengeru, chystá samostatnú Messenger aplikáciu aj pre Mac. A čo všetko ľudia v tom Messengeri robia? 90% z nich posiela textové správy, 48% fotky a 35% stickery.
 
#VINE
Tak trochu zabudnutá sociálna sieť VINE oslavuje tretie narodeniny. Mliečne zuby vypadali sociálnej sieti, aj jej používateľom, a tak je čas posunúť sa ďalej. Vo VINE zároveň spustili “Trends page”, aby sme vedeli, čo fičí najviac. 
 
#Firefox
Sociálne siete verzus aplikácie tretích strán, ktoré vám umožnia získavať / plánovať posty, prípadne sledovať obsah na sieťach aj priamo bez potreby nalogovania, to je nekončený boj Toma a Jerryho. Aplikácia to vymyslí a sociálna sieť to v update zatrhne. Tentokrát s novinkou prichádza Firefox, ktorý Vám umožní získavať notifikácie zo sietí bez nutnosti mať otvorených niekoľko okien. 
 
#Millennials
Millennials, teda mladí ľudia v produktívnom veku, sú alfou a omegou sociálnych sietí. V dvoch prehľadných prieskumoch zistíte, že mladých nezaujímajú sociálne siete počas cestovania (cestovateľská infografika) a že až 86% z nich odkladá peniaze (finančná infografika). Nuž ale, to je Amerika. 
 
#Snapchat
Mať mladých v hrsti je jedna vec, ale mať v hrsti aj peniažky, to je vec druhá. Snapchat mieri do mainstreamu. Jednak sa viac snaží prihovárať staršej cieľovke (18 - 35 a dokonca aj 35 - 44) a dvojak pilne premýšľa nad tým, ako po vzore Facebooku a Instagramu vyvinúť (“reklamné”) API tak, aby z toho bolo čo najviac peniažkov. Výsledky snaženia môžeme očakávať už čoskoro. 
 
#Fortune500
Ste smutní zo svojho dva roky neaktualizovaného Linked-INu a bojíte sa, že po vás z HR oddelení nablýskaných spoločností neštekne ani kabelkový pes? Upokojním vás, bohatým sa môžete stať aj bez účasti na živote sociálne mediálnom. Konkrétne až 61% výkonných riaditeľov zo zoznamu Fortune 500 nemá ani len Facebook účet.
 
#FacebookSportsStadium
Aby toho nebolo málo, Facebook oznámil spustenie takzvaného "Sports stadium" rozhrania, v rámci ktorého bude koncentrovať športový obsah - posty a komentáre priateľov, komentáre expertov (pozn. red.: účasť Ladislava Borbélyho aktuálne prezistujeme), live výsledky, štatistiky, info to tom, v ktorej TV práve hrajú a podobne. Užitočná fičúrka.

Tak a to je na február všetko priatelia, päť minút je päť minút.  

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 04:26