HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

Desaťlibrová vstupenka na Super Bowl

Playground13 A A A

1. februára si medzi sebou zmerajú sily v najprestížnejšej šporovej atrakcii roka - vo finále Super Bowlu 2015 New England Patriots vs. Seattle Seahawks.

... No a čo???

Ak to ešte niekto nevie, polčas Super Bowlu je nejžiadanějším mediálnym priestorom pre inzerentov reklamy vôbec. Najväčší hráči na trhu neváhajú za 30sek. reklamný priestor zaplatiť miliónové sumy (bavíme sa v dolároch J) a spoty samotné vznikajú zväčša iba pre tento magický okamih.

Našim favoritom v bitke na tejto horúcej pôde je Britský režisér James Bedford, ktorý sa svojim počinom iba za 10£ stal čakateľom na miliónovú odmenu a prestíž v reklamnej brandži.

Vďaka Crash The Super Bowl, najväčšej online video súťaži na svete, James uspel v konkurencii 4900 snímkov so svojou „rybačkou“ s chipsami Doritos (sám si dokonca zahral aj hlavú postavu). Na to, či sa práve jeho crazzy spot nakoniec objaví na veľkoplošnej obrazovke na samotnom štadióne a v televíznych prijímačoch u miliónov ľudí si však počká až do slávneho finále. Avšak, v čestnej lóži, v spoločnosti pár konkurentov.

Oplatí sa za investovaných 10£, nie???

Posúďte sami... 

Tak kto by už pozeral futbal???

Video: