StoryEditor

Intermarché - Inglorious Fruits & Vegetables

12.08.2014, 13:02
Je škaredé, nepredávali ho a predsa chutí normálne.

Bolo, že to veľké haló, keď sa ľudia dozvedeli o tom, že sa naša Európska únia stará aj o to, aby sme jedli zásadne neškodnú zeleninu a ovocie po estetickej stránke. Veď je zrejme jasné, že obrazový vnem má zásadný vplyv na chute človeka. Veľa sa však o téme zle vyzerajúcich plodov popísalo, ale až doteraz som si nevšimol, že by to nejaký obchodník dokázal šikovne využiť.

Našťastie vo Francúzsku zobral reťazec Intermarché rozum do hrsti a dohodol sa s pestovateľmi, že od nich odoberie nevzhľadné ovocie a zeleninu. Nebáli sa ho v3ak spropagovať s patričným nadhľadom a pragmatizmom. Kampaň v podaní agentúry Marcel bola úspešná, získala si ohlas zákazníkov, spotrebiteľov a dokonca sa nikomu nič nestalo. Dočkáme sa predaja škaredého ovocia a zeleniny aj u nás?

 

 

 

 

 

Komu chýba odvážny marketér v FMCG segmente, pokojne mi dajte vedieť na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

AdArenu môžete mať radi aj na Facebooku.

 

Michal Halmeš, AdArena

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 14:22