StoryEditor

Poďme znovu robiť veci poriadne

01.07.2015, 21:27
"To, že vyhrávaš ocenenia znamená, že si dobrý. Vo vyhrávaní ocenení." povedal Amir Kassaei, prezident ADC Europe na festivale Cannes Lions.

Na tohtoročných Cannes Lions, najväčšom festivale kreativity, bola pre mňa najzaujímavejšia prednáška Do This Or Die, ktorú prezentoval Amir Kassaei, prezident ADC Europe. Tešil som sa naňho. Zažil som Amira ako drsného chlapa, ktorý si nebral servítku pred ústa a kým som bol členom ADC Europe Boardu viackrát som si vypočul jeho často kontroverzné názory. Presvedčiť ho o opaku bolo vždy takmer nemožné, keď si niečo zaumienil, málokto s ním vedel pohnúť. Minulý týždeň zaplnil sálu s prednáškou, ktorá vychádzala z tohto staršieho textu pána menom DDB.

Amir emotívne hovoril o tom, že mnohí z nás už zabudli na podstatu nášho biznisu. Že úlohou marketingu a reklamy je prinášať produkty a služby, ktoré majú slúžiť ľuďom. Majú im robiť servis, skvalitniť ich komfort, zlepšiť ich život, riešiť ich problémy. Komunikácia a reklama vznikla na to, aby sme ľuďom povedali, že aha, je tu super vec, ktorá ti zjednoduší či zlepší život. No my robíme reklamy pre to, aby 25 (citujem:) "shitheads" v porote reklamnej súťaže povedalo, že toto je cool reklama. Snažil sa apelovať na to, aby sme sa vrátili k podstate našej práce a robili také veci, ktoré majú naozajstný zmysel, skutočné opodstatnenie a tým nie je potľapkávanie sa po pleci, že jakí sme dobrí. "To, že vyhrávaš ocenenia znamená, že si dobrý. Vo vyhrávaní ocenení," povedal víťaz niekoľkých levov a sála tlieskala.

Pozrite si spot asociácie indických mimovládiek apelujúci na víťazov a porotcov canneských levov:

https://www.youtube.com/watch?v=KW1AlvBFTww

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 10:23