Napriek letnej „uhorkovej“ sezóne máme za sebou týždeň plný udalostí, pri ktorých sa zastavuje rozum. Po tom, čo redaktorka pchala mikrofón rodičom, ktorým v aute zahynulo dieťa, by človek čakal aspoň aké-také precitnutie v brandži. Ale neprišlo. Topky k nešťastiu zverejnili karikatúru v štýle „zasmejme sa na tragickej smrti“.
Z témy smrť vyťažil aj ďalší bulvár. Moderátorke TA3 zomrel manžel a v ťažkom období, keď by každý normálny človek rešpektoval smútok, dostal Nový Čas nápad za všetky drobné: vyspovedajme ju. Falošnejšiu a neúprimnejšiu sústrasť než tú, ktorú predviedol novinár, som ešte nevidel.
Ale poďme k príjemnejším veciam. Neuveríte, ale jedna súkromná škola zaviedla predmety ako Search engine marketing, Google Analytics a AdWords. A šok číslo dva: neučila ich zatuchnutá múmia, čo naposledy videla počítač vo filme Sieť so Sandrou Bullock, ale šéf marketingovej agentúry Juraj Sasko. A tu zvoní zvonec a rozprávky je koniec. „Nikto netušil, kde sa čo učí. Ešte ďalšie tri týždne potom sa riešilo, kto je vlastne kde prihlásený a aký predmet vôbec učím. A keď sa ako-tak doklepol predmet do konca, nenasledovalo žiadne vyhodnotenie. Kolónka ,moderný nový predmet‘ odfajknutá a ideme ďalej,“ posťažoval sa príliš snaživý „pedagóg“.
Aspoň z Česka prichádzajú pozitívne správy: štartuje kanál o domácich zvieratách Mňau TV. Keby tak naučil ľudí čistiť po svojich miláčikoch hovienka. Ale to by sa asi narušila rovnováha vesmíru.