StoryEditor

Prehľad týždňa: Médiá sa hrajú so smrťou a školy sú nanič

31.07.2015, 13:00
Bol to týždeň plný udalostí, pri ktorých sa zastavuje rozum.

Napriek letnej „uhorkovej“ sezóne máme za sebou týždeň plný udalostí, pri ktorých sa zastavuje rozum. Po tom, čo redaktorka pchala mikrofón rodičom, ktorým v aute zahynulo dieťa, by človek čakal aspoň aké-také precitnutie v brandži. Ale neprišlo. Topky k nešťastiu zverejnili karikatúru v štýle „zasmejme sa na tragickej smrti“.

Z témy smrť vyťažil aj ďalší bulvár. Moderátorke TA3 zomrel manžel a v ťažkom období, keď by každý normálny človek rešpektoval smútok, dostal Nový Čas nápad za všetky drobné: vyspovedajme ju. Falošnejšiu a neúprimnejšiu sústrasť než tú, ktorú predviedol novinár, som ešte nevidel.

Ale poďme k príjemnejším veciam. Neuveríte, ale jedna súkromná škola zaviedla predmety ako Search engine marketing, Google Analytics a AdWords. A šok číslo dva: neučila ich zatuchnutá múmia, čo naposledy videla počítač vo filme Sieť so Sandrou Bullock, ale šéf marketingovej agentúry Juraj Sasko. A tu zvoní zvonec a rozprávky je koniec. „Nikto netušil, kde sa čo učí. Ešte ďalšie tri týždne potom sa riešilo, kto je vlastne kde prihlásený a aký predmet vôbec učím. A keď sa ako-tak doklepol predmet do konca, nenasledovalo žiadne vyhodnotenie. Kolónka ,moderný nový predmet‘ odfajknutá a ideme ďalej,“ posťažoval sa príliš snaživý „pedagóg“.

Aspoň z Česka prichádzajú pozitívne správy: štartuje kanál o domácich zvieratách Mňau TV. Keby tak naučil ľudí čistiť po svojich miláčikoch hovienka. Ale to by sa asi narušila rovnováha vesmíru.

menuLevel = 2, menuRoute = news/blogy, menuAlias = blogy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 18:09