HNonline Evita Dia eRUN.sk Mediweb MAFRA Slovakia Predplatné Inzercia + viac
Strategie.sk
Strategie na Facebooku Strategie na Twitteri Strategie na LinkedIn

To bola hlavná myšlienka kreatívneho launchutabletov Lenovo, ktorú zorganizovala komunikačná agentúra PRime time.

16. 12. 2013

Ako televízia Markíza využila mladého diváka SuperStar a fakt, že popri televízii trávi čas paralelne na internete.

3. 6. 2013

,

Projekt Darčeky v uliciach vznikol vďaka podpore mobilného operátora O2, spoločnosti Google a Elite VML, ktorá je digitálnou divíziou agentúry Creo/Young & Rubicam.

5. 3. 2013

Integrovaná digitálna kampaň priniesla rádiu Europa 2 rekord.
25. 7. 2012

Výsledkom spontánnej akcie bolo tancovanie v Tescu. Za akciou „Zažite kráľovský moment“ stojí Neopublic Porter Novelli.
26. 6. 2012

Hypernova chcela byť na Facebooku „imidžová“. S konceptom od Triad Advertising vstúpila na sociálnu sieť cez varenie.
7. 6. 2012

ČSOB opisuje svoju praktickú skúsenosť s celým procesom usporiadania otvoreného výberového konania.
7. 5. 2012

Spoločnosť Hyza má guráž. Chce totiž zmeniť vnímanie zákazníka od ceny smerom ku kvalite. „Na silne komoditnom trhu sa chceme pokúsiť o branding a začať predávať mäso so značkou,“ hovorí marketingový riaditeľ Mikuláš Šranko.
20. 2. 2012