Akcia projektu #podlaseba
StoryEditor

Akcia podľa seba

18.09.2014, 16:06
Nemecký veslársky klub hostil pilotnú akciu projektu #podlaseba. Projekt vznikol pod záštitou značky Excelent, ktorá podporuje ľudí idúcich vlastnou cestou.

Na akcii v zabudnutom bývalom squate sa zišli viaceré komunitné tváre a tiež sa natáčal prvý slovenský bootleg videoklip pre kapelu Billy Barman priamo na smartfóny divákov režiséra Braňa Vinczeho.

 „Projekt #podlaseba sme tvorili s cieľom osloviť umelcov, hudobníkov, blogerov, fotografov či ľudí venujúcich sa filmovej tvorbe. Jednoducho každého, kto tvorí ako to cíti, definuje vlastnú cestu a často tým inšpiruje ostatných.,“ hovorí Evka Cvíčelová, brand managerka značky Excelent.

 „Tešíme sa, že sa nám podarilo cez tento event ukázať úprimnú povahu značky. Program, prevedenie akcie a follow-up bolo v prvom rade pridanou hodnotou pre komunitu, a to je naším hlavným pilierom komunikácie,“ zhodnotila Kristína M. Tomková, managing director agentúry a3boot, ktorá pripravila akciu.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 04:22