StoryEditor

Interaktívny seminár od Ipsosu

03.07.2014, 11:51
Takmer päťdesiatka slovenských marketérov sa v júni zúčastnila na interaktívnom seminári, ktorý im umožnil spoznať hĺbkové motivácie spotrebiteľov, a to nie vo forme grafov či tabuliek, ale práve pomocou využitia všetkých zmyslových vnemov.

Jednotlivé ľudské potreby, ktoré stoja za našou motiváciou využiť či konzumovať rôzne produkty a služby, mali účastníci možnosť prežiť prostredníctvom počúvania hudby, dotýkania sa rôznych predmetov, ovoniavania či ochutnávania rozličných ingrediencií – to všetko zostrenými zmyslami v miestnosti s absolútnou tmou. Súčasťou bola aj simulácia kvalitatívneho prieskumu, v ktorej si manažéri sami na sebe vyskúšali účasť na skupinovej diskusii ako aj používanie originálnych projektívnych techník. „Veľmi svieži a inšpiratívny pohľad na to, ako sa pozrieť na svet očami našich zákazníkov,“ povedala Silvia Vlasková, marketingová manažérka, Uniqa Poisťovňa. Prieskumná spoločnosť Ipsos touto formou predstavila prieskumný nástroj Censydiam™ – „psychologický rámec, ktorý pomáha značkám rásť“.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 06:49