Na akcii v zabudnutom bývalom squate sa zišli viaceré komunitné tváre a tiež sa natáčal prvý slovenský bootleg videoklip pre kapelu Billy Barman priamo na smartfóny divákov režiséra Braňa Vinczeho.
„Projekt #podlaseba sme tvorili s cieľom osloviť umelcov, hudobníkov, blogerov, fotografov či ľudí venujúcich sa filmovej tvorbe. Jednoducho každého, kto tvorí ako to cíti, definuje vlastnú cestu a často tým inšpiruje ostatných.,“ hovorí Evka Cvíčelová, brand managerka značky Excelent.
„Tešíme sa, že sa nám podarilo cez tento event ukázať úprimnú povahu značky. Program, prevedenie akcie a follow-up bolo v prvom rade pridanou hodnotou pre komunitu, a to je naším hlavným pilierom komunikácie,“ zhodnotila Kristína M. Tomková, managing director agentúry a3boot, ktorá pripravila akciu.