Heineken v apríli predstavoval na špeciálnom evente rozmanitú chuť piva, čim spustil program Sedem chuti piva na podporu pivnej kategórie na Slovensku. Jeho cieľom je rozvíjať vedomosti konzumentov o rôznorodých chutiach zlatého moku.
„Pivo ako kategória čelí v súčasnom svete mnohým výzvam. Konzumenti ho často v konkurencii moderných miešaných drinkov či vína nespravidlivo považujú za chuťovo jednotné, a najmä mladšia generácia či ženy pivo vnímajú jednoducho ako príliš horké. Tieto predsudky im bránia objavovať rôznorodý svet pivných chutí, a tak znalosti o pive a jednotný „pivný jazyk“ chýbajú aj u tradičných pivárov,“ hovorí Hana Šimková, manažérka korporátnych vzťahov spoločnosti HEINEKEN Slovensko.
Program vychádza z rozsiahleho spotrebiteľského prieskumu realizovaného na troch európskych trhoch na vzorke 1800 respondentov. Rôznorodé chute piva, známe u nás aj vo svete, zoraďuje do siedmich chuťových kategórií, od sladkých a ovocných, cez mierne horké a chmeľové, až po ťažšie korenisté, sladové či tmavé. Sedem chutí piva objavoval aj moderátor večera, herec Ludwig Bagin.