StoryEditor

IMPA Bratislava v novom šate

02.04.2014, 13:05

Spoločnosť IMPA Bratislava otvorila prvý modernizovaný showroom ŠKODA v novom korporátnom dizajne značky na Slovensku. Do apríla 2015 prejde celá predajná sieť značky ŠKODA zmenami k etablovaniu do nového korporátneho dizajnu značky.

Autorizovaný predajný a servisný partner ŠKODA, spoločnosť IMPA Bratislava, včera (1. apríla) predstavil prvé predajné a servisné priestory v súlade s novou korporátnou identitou značky na tlačovej konferencii. Tá sa však začala oznámením, že spoločnosť IMPA Bratislava ukončila spoluprácu so spoločnosťou ŠKODA AUTO Slovensko a začína s predajom výrobkov značky John Deere. Dôveryhodnosť oznámenia podporili traktory, kosačky či úžitkové vozidlá v showroome ŠKODA. Po úvodnom prekvapení zúčastnených uviedli zástupcovia spoločnosti IMPA Bratislava všetko na pravú mieru - išlo o prvoaprílový žart.

IMPA Bratislava samozrejme naďalej ostáva partnerom značky ŠKODA a zástupcovia spoločnosti predstavili prvé priestory na Slovensku modernizované v súlade s novým showroom konceptom značky ŠKODA. Priestory v bratislavskej Petržalke sú tak podľa nich aktuálne najmodernejšie na Slovensku. Modernizácia a prestavba showroomov ŠKODA bude v tomto roku pokračovať ďalšími prevádzkami a ukončí sa do roku 2015 v súlade s globálnou stratégiou značky.

V rámci neustáleho skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Po uvedení nových modelov v rámci nového sviežeho dizajnového jazyka značky ŠKODA, je redizajn predajní ďalším logickým krokom. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest, ktorú má značka ŠKODA na Slovensku, si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy. Presne také, aké dnes predstavila spoločnosť IMPA Bratislava,“ povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 00:50