StoryEditor

MEDUSA Group otvorila Centrálnu Klubovňu

18.03.2014, 07:21
Najväčšiu reštauráciu v Bratislave - vlajkovú loď budúcej siete pivární - otvorili minulý týždeň.

MEDUSA Group minulý týždeň otvorila prvú z dvadsiatich plánovaných pivárni, ktorá sa s 500 miestami na sedenie stala tiež najväčšou reštauráciou a pivárňou v Bratislave. Jej otvorenie od februára avizovala reklamnou kampaňou.
Najväčšia slovenská gastroskupina tak spolu so svojím partnerom, spoločnosťou HEINEKEN Slovensko, vytvorila základ novej celoslovenskej siete pivární a značka Zlatý Bažant, vlajková loď v rámci portfólia spoločnosti HEINEKEN Slovensko, tak získala referenčný pub.


„Naším zámerom je vytvoriť celoslovenskú sieť podnikov s prvkom pozitívneho lokálpatriotizmu. Chceme spojiť to najlepšie z tradícií dobrých pivární s modernými trendmi. Bude to sieť jednotná v produkte, servise a základnom interiéri, no zároveň svojim charakterom, lokalitou a výzdobou má každá reštaurácia odzrkadľovať konkrétnu štvrť či mesto, kde sa nachádza, s ich históriou a mikroživotom,“ hovorí majiteľ MEDUSA Group Peter Štecko.


„Myšlienka pripraviť pre našu vlajkovú loď Zlatý Bažant reprezentatívnu Horeca prevádzku, ktorá bude referenčnou z pohľadu kvality, servisu, starostlivosti o pivo a prezentácie značky, u nás rezonovala už nejaký čas. Sme preto veľmi radi, že naše predstavy sa stretli so zámerom jedného z našich TOP zákazníkov MEDUSA Group a dnes si môžeme vychutnať spoločný úspech,“ dopĺňa Door Plantenga, generálna riaditeľka spoločnosti HEINEKEN Slovensko.


„K pivu patria aj typické špeciality, ktoré nám pomohol dotvoriť aj excelentný šéfkuchár Tomáš Sika, ktorý je garantom najvyššej kvality. Po prvýkrát v našej skupine si budeme priamo na mieste pripravovať a údiť mäsové špeciality. K dispozícii máme dokonca aj špeciálnu pec na bukové drevo. Tá dá nášmu grilu ten správny šmrnc,“ dodáva Peter Štecko.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 21:14