StoryEditor

V letnej kampani BECHEROVKY pulzuje život

10.08.2015, 09:07
Horúce leto nie je len časom ničnerobenia, ale aj aktívneho oddychu, zábavy a spoznávania nových ľudí. Práve to je hlavným mottom aktuálnej kampane originálneho bylinného likéru Berechovka s headlinom „Leto nám naBETON pristane“, v rámci ktorého Becherovka podporí mnoho príjemných letných aktivít.

V nadchádzajúcej letnej sezóne sa tradičný likér Becherovka zameria na podporu značky najmä prostredníctvom spolupráce s komunitnými centrami a organizovaním piknikov pre verejnosť v obľúbených parkoch veľkých miest. Všetko pod spoločným mottom Leto nám naBETON pristane.

 

„V aktuálnej kampani sa chceme zamerať na aktívnych mladých ľudí, ktorým záleží nielen na svojej budúcnosti, ale aj budúcnosti svojho okolia. Pracujú v komunitných centrách, kde sa snažia spájať ľudí žijúcich v blízkosti a podporovať v nich tvorivosť, cit pre umenie, ale aj jeden pre druhého. A práve taká je aj Becherovka – vždy spájala a aj dnes zbližuje ľudí,“ hovorí brand manažérka Becherovky Zuzana Benková. „Súčasťou kampane je podpora aktivít, pri ktorých ľudia v lete oddychujú inak ako ničnerobením, rozvíjajú svojho ducha aj svoje vzťahy s blízkymi a so širším okolím.“

 

Becherovka podporí mnoho komunitných centier naprieč celým Slovenskom. „Zabezpečíme materiál a pomôcky potrebné pre ich fungovanie. Pre komunikáciu sme si vybrali niekoľko centier, konkrétne napríklad komunitu SPOTs z Košíc či komunitu Záhrada – centrum nezávislej kultúry z Banskej Bystrice. Nakrútili sme s nimi videá a pripravili fotokampane dokumentujúci ich aktivity, pri ktorých okrem iného využívajú obrandované predmety s logom Becherovky,“ hovorí Z. Benková.

 

"Oceňujeme každú zmysluplnú spoluprácu. Tá s Becherovkou taká určite je, pretože okrem prezentácie našich aktivít, o ktorých sa tak dozvie viac ľudí, nám pomôže pri skonštruovaní sedenia pri petangovom ihrisku, stavbou kvetináčou, výsadbou kvetín, úpravou trávnika s pomocou novej kosačky a so stavbou záhradneho grilu. Pre Banskobystričanov sa vďaka tomu vytvoria ďalšie podmienky na to, aby trávili voľný čas spolu v našom centre. A to im na betón pristane,“ povedal o spolupráci s Becherovkou Milan Zvada z kultúrneho centra Záhrada.

 

Hlavnou myšlienkou košického projektu SPOTs je šírenie kultúry z centra mesta do jeho okrajových častí, najmä na veľké sídliská.  Jeho súčasťou sú výmenníky, ktoré sa podarilo transformovať na novodobé ohniská umenia a kultúry. Poskytujú zázemie pre rozvoj komunitného umenia, vznik nových umeleckých diel a osobný rozvoj obyvateľov prostredníctvom ich účasti na tvorivých činnostiach„Veríme, že v spolupráci s Becherovkou a s príjemným letným koktailom Beton sa nám podarí nielen zapojiť do našich akcií a aktivít ešte viac ľudí, ale aj premeniť niektoré nepekné časti sídlisk na príjemné oázy oddychu,“ povedal Matej Kočiš z projektu SPOTs.

 

V kampani budú nasadené štyri približne polminútové promo videá určené primárne pre YouTube a Facebbook. Dve videá zaznamenávajú spoluprácu Becherovky s komunitami a ďalšie dve situačné budú zachytávať ľudí pri činnostiach, ktoré ukážu, že leto ľuďom naBETON pristane. Prvé situačné video zachytáva cestu skupiny mladých ľudí do kaviarne v bratislavskom Starom meste, kde si potom spoločne vychutnajú obľúbený miešaný nápoj Beton. Ten si budú užívať aj protagonisti druhého videa, keď doma hrajú spoločenské hry.

 

Beton v parkoch

Ďalšou aktivitou na podporu brandu Becherovka je ako nezisková voľnočasová aktivita pripravený Becherovka piknik – posedenie pre mladých ľudí spojené s kvalitnou ambient hudbou, občerstvením, športovými aktivitami a spoločenskými hrami. „Ide o príjemné chill-out akcie v mestských parkoch, kde je v lete zvýšená koncentrácia ľudí. Pikniky budú trvať asi štyri hodiny, počas ktorých bude na spríjemnenie atmosféry hrať kapela LaBon, ľudia si budú môcť posedieť na brandovaných Becherovka dekách a baviť sa podľa svojho gusta,“ ozrejmuje náplň tejto aktivity brand manažérka Becherovky. Pri príprave piknikov sa obľúbený likér spojil aj so značkou Weber, vďaka čomu si bude tiež možné pochutnať na grilovaných dobrotách pripravených práve na týchto špičkových griloch.

 

Dvanásteho júla v parku M.R. Štefánika v Trenčíne, o týždeň neskôr v parku pri železničnej stanici v Košiciach, 26. júla v parku za Magnóliou v Piešťanoch a nakoniec 2.augusta na terase v bratislavskom OC Central budú pre piknikujúcich prichystané zábavné spoločenské hry (frisbee, šach, activity game,...), grilované Weber pochúťky a chýbať, samozrejme, nebude ani minibar, v ktorom bude barman miešať letný drink z Becherovky a toniku BETON. Prvých päťdesiat návštevníkov dostane aj piknikovú krabičku s malým snackom, s ovocím a s miniatúrkou Becherovky. „Naším cieľom je vytvoriť v zónach oddychu miesta s príjemnou atmosférou, kde sa ľudia radi zastavia a strávia hodinku, dve či štyri v spoločnosti príjemných ľudí a s drinkom, ktorý letu naozaj pristane,“ uzatvára Z. Benková.

 

Komunikačný koncept pripravila agentúra Manifest 360°, aktivity PR bude zabezpečovať MCC.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 20:09