09.08.2017, 12:18

Dáša Juríková sa stala Riaditeľkou odboru komunikácie a PR v Poštovej banke

Vedenie odboru preberá od augusta.

Dáša Juríková sa stala Riaditeľkou odboru komunikácie a PR v Poštovej banke
Zdroj: Poštová banka

Ako už Stratégie informovali, Dáša Juríková spolupracovala s Poštovou bankou od júna tohto roka, a to ako strategický konzultant pre značku.

​Od augusta sa stáva súčasťou interného tímu a bude zodpovedná za stratégiu značky, externú komunikáciu, PR, CSR, prieskum trhu,  eventy ako aj rozvoj digitálnej stratégie značky na webe a sociálnych sieťach.

„Teším sa, že môžem svojimi skúsenosťami prispieť spoločne s interným tímom a agentúrami, k ďalšiemu rozvoju  značky Poštovej banky,“ hovorí Dáša Juríková.

Vedenie marketingu preberí po Miroslavovi Vernerovi, ktorý mal v banke na starosti projekt rebrandingu.  

Dáša Juríková študovala na UK v Bratislave odbor environmentalistika. Od roku 2002 pôsobila v poisťovni Union na pozícii manažérky marketingu, neskôr ako Head of Corporate Communications. V roku 2007 začala pracovať pre T-Mobile Slovensko v role Senior Brand Manager. Pre značku Telekom viedla tri roky marketingovú komunikáciu a tri roky zodpovedala za 40-členný integrovaný tím marketingovej komunikácie a digitálnych služieb. Kampane, ktoré riadila, získali viac ako 150 ocenení efektivity aj kreativity doma aj v zahraničí. V súčasnosti sa venuje aj vlastnému projektu Penfriends, biz coachingu a brand consultingu.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.