StoryEditor

Daniel Šturm odchádza z Home Creditu

07.03.2016, 14:16
Daniel Šturm opúšťa po necelých dvoch rokoch pozíciu šéfa marketingu spoločnosti Home Credit, kde mal na starosti okrem iného aj riadenie zákazníckej skúsenosti a vývoj produktov. Medzi Šturmove najväčšie počiny patrí úspešný komunikačný koncept pre Tesco finančné služby, ktorých poskytovateľom je práve spoločnosť Home Credit. V produktovej oblasti dohliadal napríklad aj nad vznikom co-brandovej O2 Extra karty.

Daniel Šturm v Home Credite a spoločnosti Home Credit Slovakia, ktorá je členom skupiny, končí k 31. marcu, pričom nemieri na žiadnu konkrétnu pozíciu. "Práca v Home Credite pre mňa bola po mnohých rokoch pôsobenia vo veľkej banke veľmi osviežujúca. Na jednej strane som sa mohol sústrediť na core biznis spoločnosti, na druhej strane som sa podieľal na vývoji inovatívnych finančných produktov a ich uvádzaní na trh - skvelá kombinácia. Cítim ale, že je čas posunúť sa zase ďalej a hľadám nové príležitosti," dodáva Šturm.

V Českej republike bol D. Šturm hlavným konzultantom pre jeden z najvýraznejších spoločných projektov Home Creditu a inkubátora Creative Dock - peer to peer platformu Zonky, ktorá umožňuje pôžičky medzi bežnými ľuďmi. Pred svojím pôsobením v Home Credite Šturm napríklad riadil marketing Českej sporiteľne či TV Nova a pracoval tiež pre spoločnosti Stratosféra, Inzertmedia, Sanoma Magazines či Regie Radio Music.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 09:38