Igor je držiteľom viac než desiatky kreatívnych ocenení. Pracoval na komplexných kampaniach pre klientov ako Tatra banka, Quatro, Tatry Mountain Resorts, Pilsner Urquell či Vinea. V ZARAGUZE bude dohliadať na kreatívnu stratégiu a komplexnú komunikáciu značiek, o ktoré sa agentúra strará. Zastrešovať pritom bude aj prípravu komplexných nadlinkových kampaní, ktoré agentúra pripravuje.
„Je to významný krok na ceste agentúry, ktorá vyrástla z kreatívneho digitálneho bistra do agentúry poskytujúcej komplexné komunikačné riešenia na všetkých platformách. Sme preto veľmi radi, že máme Igora, ktorý je skvelý práve v tejto oblasti,.“ hovorí Ľubomír Matejovič, výkonný riaditeľ agentúry.
Nový kreatívny riaditeľ je pre ZARAGUZU ďalším potvrdením prerodu z digitálnej agentúry na fullservisovú a agentúra už teraz otvára dvere novým accountom, copywriterom a artdirectorom s predchádzajúcimi skúsenosťami v ATL.
„Naše digitálne DNA sme rokmi rozšírili na multichannel komunikáciu a práve v nej je Igor skvelý. Tešíme sa, že naši klienti budú môcť využiť jeho seniorské skúsenosti a pritom stále dostávať inovatívne riešenia, na ktoré sú v ZARAGUZE zvyknutí,.” uzatvára Michal Pastier, Group Creative Director.