Cieľom vytvorenia novej štruktúry jednotného najvyššieho vedenia, ktorý bude riadiť prevádzkové aktivity v oboch krajinách, je posilniť pozíciu slovenskej a českej prevádzky spoločnosti UPC na obidvoch trhoch. Menovanie spoločného vedenia pre obidve prevádzky je zavŕšením prvej fázy integrácie spoločností UPC v Česku a na Slovensku, ktoré majú celkové pokrytie 2 milióny domácností, 1 milión zákazníkov a 1,6 milióna zmlúv na jednotlivé služby.
„Nová organizačná štruktúra top manažmentu optimálne vyhovuje riešeniu našich potrieb a budúcich výziev. Vytvára zároveň priestor pre efektívnejšie napĺňanie našich cieľov a výmenu osvedčených postupov, čo umožní posilnenie konkurencieschopnosti našej spojenej prevádzky na obdivoch trhoch. Verím, že jednotný top manažment pre obidve prevádzky prispeje k rýchlejšiemu uvádzaniu inovácií, harmonizácii obchodného prístupu, ako aj posilneniu vďaka úsporám z rozsahu novej prevádzky. Som zároveň presvedčený, že vytvára všetky predpoklady na to, aby sa z našej spojenej prevádzky stala silná, ešte viac konkurencieschopná spoločnosť, zameraná na zákazníka a poskytujúca tie najlepšie služby na trhu,“ uviedol Martin Miller, poverený generálny riaditeľ UPC v Českej a Slovenskej republike.
Nová organizačná štruktúra spoločného top manažmentu pre UPC v Česku a na Slovensku:
Martin Miller |
poverený generálny riaditeľ |
Petr Procházka |
Financie, CFO |
Patrick Bodinoli |
Predaj a služby zákazníkom, riaditeľ |
Jan Kohout |
Marketing, riaditeľ |
Branislav Forgáč |
Technika a IT, riaditeľ |
Marián Hollý |
B2B služby, riaditeľ |
Karel Smrž |
Značka a komunikácia, riaditeľ |
Tereza Rychtaříková |
Právne oddelenie, riaditeľka a general counsel |
Clemens Kruse |
Výstavba, riaditeľ |
Jana Harel |
HR, riaditeľka |
Pavel Škarda |
Stratégie a manažment, riaditeľ |