Wienerberger predstavuje nový pozicioning a dlhodobý komunikačný koncept Wienerberger Slovensko je lídrom líder v oblasti výroby stavebných materiálov a prvkov záhradnej architektúry.
Čo so značkou, keď ceny na trhu rastú? V súčasnej ekonomike sme svedkami prízraku inflácie dosahujúcej úrovne, aké sme nevideli za posledných štyridsať rokov. A tento dosah na zákazníka má bezpochyby svoje dosahy aj na marketing.
Kofola predstavila nové logo. Na premene pracovali dlhých sedem rokov Víťazný návrh vznikol v spolupráci s bratislavskou agentúrou Wiktor Leo Burnett. Lístok sladkého drievka, ktorý symbolizuje jednu zo zložiek nápoja a stal sa ikonickým prvkom značky, po novom obklopuje tvar srdca.
Revolut zdvojnásobil marketingové investície na Slovensku a spúšťa svoju najväčšiu kampaň Kampaň pod názvom Budúcnosť bankovníctva predstavuje inovatívne produkty Revolutu, ako nevyhnutnú výbavu pre všetkých, ktorí hľadia do budúcnosti.
Skočte si do 365-ky. S hypotékou od nás to dobre dopadne, odkazuje banka vo svojom najnovšom spote Komunikačný koncept 365.bank „Jednoduchšie, ako ste čakali“ pokračuje ďalším dielom obľúbeného reklamného sitcomu.
Koniec preháňaniu a prifarbovaniu do zelena? Komunikácia a PR sa musia naučiť nové pravidlá O zelenej udržateľnosti sme sa rozprávali s Pavlom Vlčkom, šéfom českého PR klubu.
Rodina je ten najdôležitejší tím, odkazuje Telekom v novej kampani s Brankom Radivojevičom Agentúra MUW Saatchi & Saatchi pripravila pre Slovak Telekom nový televízny spot, v ktorom musí známy slovenský hokejista urobiť naozaj ťažké rozhodnutie.
SABRE AWARDS: Seesame patrí medzi najúspešnejšie agentúry súťaže Slovenská PR agentúra získala tri ocenenia In2 Sabre sa inovatívne projekty.
Influencerov sleduje každý druhý používateľ internetu, dve pätiny inšpirujú aj ku nákupom Aký majú postoj k ich plateným spoluprácam a dobročinným aktivitám? Zaujímavé odpovede prinášame v aktuálnom výskume.
Nechajte prírodu odomknúť svoje detské ja, hovorí VERBENA v novej kampani Komunikačný koncept pripravila agentúra oh my DOT a okrem slovenských divákov sa s ním môžu stretnúť aj diváci v Poľsku a Maďarsku.
Tesco mobile mení agentúru Tesco mobile koncom minulého roka vypísal výberové konanie na novú kreatívnu agentúru. Tender vyhrala agentúra Elite/Monday Lovers, ktorá pre operátora začne pracovať od apríla 2024.
Ako má chutiť šunka, saláma, párky? TAURIS raz a navždy vyriešil spotrebiteľskú dilemu Do nového roka vstupuje spoločnosť Tauris novou reklamnou kampaňou z dielne agentúry applepie.
Slovenská sporiteľňa v novej kampani podporuje rovnosť šancí Kampaň #BUDUCNOSTjeDOMA jednoducho vyjadruje krok banky, ktorá presúva svoje call centrum priamo do domácností zamestnancov.
SND zriadilo klub priateľov a mecénov Slovenského národného divadla Tvárami kampane sa stali osobnosti, ktoré dlhodobo podporujú umenie a kultúru na Slovensku.
Môj kariérny sen je splnený: Pracujem v najlepšej agentúre V rubrike Talenty z brandže predstavujeme mladých a šikovných ľudí z reklamy, PR, médií aj sociálnych sietí. Na otázky dnes odpovedá Social Media Manager THIS IS LOCCO Alžbeta Kanderová.
Internetový predajca leteniek Kiwi.com má prvú televíznu reklamu na Slovensku Pred vyše rokom prišli s novou brand identitou, aby sa odlíšili od konkurencie a zdôraznili inovatívne technológie, teraz uvádzajú reklamu na novú službu cestovného poistenia.
ADC Profil: Môj rešpekt patrí klientom vizionárom Spolu s Art Directors Clubom pripravujeme novú rubriku ADC Profil.
Nedávno rebrandovaná spoločnosť Seyfor má nového riaditeľa komunikácie Marek Steiger sa zameria na posilnenie brandu jedného z najväčších európskych dodávateľov ICT riešení.
Ži teraz, tipuj live – športová poézia Nový TV spot spoločnosti Niké predstavuje live stávky ako fenomén, ktorý ľudí upriamuje na prítomnosť a aktívne vnímanie toho, čo sa aktuálne deje.
365.bank dáva "Deň k dobru" a dočasne mení logo na 366 Pri príležitosti 29. februára, ktorý je dňom navyše v rámci priestupného roka, spúšťa 365.bank online kampaň „Deň k dobru“.
YEME má novú komunikačnú tvár Značka predstavila svoj nový komunikačný koncept pod názvom MANIFESTO s podtitulom Yeme za plnochutné potraviny.
E-commerce 2024: všadeprítomná AI, dôraz na kvalitu a personalizovaný zážitok Slovenské e-shopy analyzuje 8. ročník prieskumu E-shop Barometer, ktorý realizovala agentúra ui42 v spolupráci s KPMG na Slovensku.
Študenti chcú pracovať v reklame, majú z nej ale obavy. Čakajú plat až do 2-tisíc eur Čo si myslia študenti o práci v reklamnej agentúre a aké sú ich potreby či finančné očakávania zisťoval prieskum Asociácie digitálnych marketingových agentúr. O jeho výsledkoch sme sa rozprávali s prezidentom ADMA Rasťom Bahurinským.
Miroslav Lukáč: Human touch Istropolitana Ogilvy spolu s mesačníkom Stratégie hľadajú odpoveď na otázku, ako súčasná turbulentná doba mení biznis, úlohu marketéra a smerovanie komunikácie. Postupne budeme prinášať insighty top lídrov a marketérov slovenských firiem na túto tému. Čo povedal Miroslav Lukáč, zakladateľ a spolumajiteľ CTM Bikes?
Nová kampaň Nadácie Slovenskej sporiteľne sa zameriava na zelené projekty O najväčší grant z firemných nadácií na Slovensku s názvom Pre budúcnosť vo výške až štvrť milióna eur sa môžu uchádzať zelené projekty miest, obcí i neziskových organizácií.