StoryEditor

Vinea má novú letnú kampaň. Od Istropolitana Ogilvy

09.08.2017, 13:42
Autor:
rmrm
Kampaň cieli na mužov a ženy nad 25 rokov.

„Vinea je šťavnatý, osviežujúci a vášnivý nápoj. Dokáže si vychutnávať život a tešiť sa z plodov, ktoré nám prinášajú vinice. Chceme, aby kampaň dokázala rozprúdiť krv v žilách, aby si ľudia vychutnávali letné dni, nechávali sa uniesť tancom a hudbou, a aby vo viniciach objavili rovnaký život, aký v nich vidíme my,“ približuje ciele letnej kampane Jaroslava Musilová, hovorkyňa spoločnosti Kofola.

Vizitka kampane Vinice sú naša vášeň:

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Produkcia: Hitchhiker Films

Režisér: Juraj Janiš

Mediamix: TV JOJ group , FB, IG, YT, POS materiály

Timing: 1. 8. 2017 – 17. 9. 2017

01 - Modified: 2024-04-10 13:55:06 - Feat.: - Title: Petra Novotná: Názorový altruizmus 02 - Modified: 2024-02-28 15:34:06 - Feat.: - Title: Slovenský Červený kríž predstavuje muža, ktorý ho nepodporí 03 - Modified: 2024-02-27 12:59:56 - Feat.: - Title: Dáša Juríková: Korporátne občianstvo 04 - Modified: 2024-01-22 13:11:08 - Feat.: - Title: PSS svoju novú kampaň postavila na výrazných individualitách 05 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 12:51