09.08.2017, 13:42

Vinea má novú letnú kampaň. Od Istropolitana Ogilvy

Kampaň cieli na mužov a ženy nad 25 rokov.

Vinea má novú letnú kampaň. Od Istropolitana Ogilvy

„Vinea je šťavnatý, osviežujúci a vášnivý nápoj. Dokáže si vychutnávať život a tešiť sa z plodov, ktoré nám prinášajú vinice. Chceme, aby kampaň dokázala rozprúdiť krv v žilách, aby si ľudia vychutnávali letné dni, nechávali sa uniesť tancom a hudbou, a aby vo viniciach objavili rovnaký život, aký v nich vidíme my,“ približuje ciele letnej kampane Jaroslava Musilová, hovorkyňa spoločnosti Kofola.

Vizitka kampane Vinice sú naša vášeň:

Agentúra: Istropolitana Ogilvy

Produkcia: Hitchhiker Films

Režisér: Juraj Janiš

Mediamix: TV JOJ group , FB, IG, YT, POS materiály

Timing: 1. 8. 2017 – 17. 9. 2017

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.