St. Nicolaus
StoryEditor

St. Nicolaus si pre svoj nový produkt vybrala agentúru Creative Department

14.08.2017, 13:39
Autor:
(red)(red)
Zastreší komplexnú komunikáciu novej prémiovej značky vodky.

Je rozhodnuté. O novú prémiovú značku — vodku Platinum 78 z portfólia St. Nicolaus — sa bude starať agentúra Creative Department.

St. Nicolaus, líder na slovenskom trhu liehovín a dominantný hráč v segmente vodky, tento rok vstupuje do prémiového segmentu vodiek.

"Cieľom je osloviť tú cieľovú skupinu, ktorá vo svojom živote prechádza z mainstreamových značiek vodky smerom k vodkám vyššej kvality,” povedal o novej značke Andrej Môťovský, Senior Brand Manager v St. Nicolaus.

Nová značka je podľa Môťovského určená pre tých, čo chcú stúpať vyššie a vyberať si len to najlepšie. Krištáľovo čistá vodka Platinum 78, filtrovaná vysoko kvalitnou technológiou platinových filtrov, sa už teraz môže pýšiť zlatou medailou zo svetovej súťaže World Spirits Awards 2017.  

Creative Department sa postará o vizuálnu identitu a komplexnú komunikáciu novej prémiovej značky, vrátane zastrešenia všetkých ATL a BTL aktivít.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 18:22