archív
StoryEditor

Andrej Csino bude tvoriť digitálnu stratégiu Poštovej banky

15.08.2017, 11:09
Autor:
TSTS
Stal sa externým konzultantom banky.

Značku Poštovej banky budú budovať nielen noví interní ľudia, ale aj externí konzultanti. Digitálny marketing banky nastavuje Andrej Csino, ktorý pred nedávnom po siedmich rokoch ukončil svoje pôsobenie v digitálnej agentúre Core4 ako Creative & Strategy Director. Csino bude v Poštovej banke v najbližších mesiacoch pôsobiť ako externý strategický konzultant pre digitálny marketing.

 „Teším sa, že Andrej posilní svojimi skúsenosťami interný tím a pomôže nám naštartovať digitálnu stratégiu značky Poštová banka, vrátane sociálnych sietí. Jeho úlohou je podpora v nastavení stratégie, procesov, ale aj briefov pre kreatívnu a mediálnu agentúru, “ uviedla Dáša Juríková, ktorá je od augusta novou riaditeľkou marketingu a PR v Poštovej banke.

Csino podobný digitálny brandbuilding na strane agentúry už absolvoval pre také značky ako Orange, Slovenská sporiteľna, Hyundai, Fernet, Tipos či Pierre Baquette.  Finančné prostredie mu nie je cudzie, v minulosti pracoval okrem Slovenskej sporiteľne aj  pre ČSOB, Volksbank, či Dexiu.

01 - Modified: 2022-12-05 11:32:22 - Feat.: - Title: Nápad pre tri generácie zverejnil víťazné projekty roku 2022 02 - Modified: 2022-10-21 09:04:41 - Feat.: - Title: Nenaleťme: Upozorňuje Poštová banka seniorov 03 - Modified: 2022-09-09 10:32:51 - Feat.: - Title: Poštová banka spustila novú kampaň na refinancovanie úverov 04 - Modified: 2022-03-02 07:37:58 - Feat.: - Title: Podľa Poštovej banky ľudí regionálne rozdiely spájajú 05 - Modified: 2021-07-06 11:46:12 - Feat.: - Title: 365.bank otvára svoje prvé pobočky a rozširuje aktuálnu vizualitu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 02:35