21.08.2017, 10:24

Zlyhať je v poriadku. Tvrdí v novej kampani Procter & Gamble

Spoločnosť uviedla ďalšiu zo série kampaní "Like a Girl".

Zlyhať je v poriadku. Tvrdí v novej kampani Procter & Gamble
Zdroj: Procter&Gamble

Najnovšia kampaň od Always dospievajúcim dievčatám hovorí, že zlyhať je v poriadku, pretože aj tým sa v živote učia a posúvajú sa ďalej. Nová kampaň je ďalšou zo série kampaní "Like a Girl". V najnovšom 80-sekundovom spote vidíme dospievajúce dievčatá v bežných situáciách - pri športe, voľnočasových aktivitách, doma či v škole. Kým najskôr badať v ich správaní strach, po ubezpečení, že "zlyhať je OK", dievčatá pokračujú v bežnej činnosti ďalej.

Nápad pre kampaň vznikla z nového prieskumu spoločnosti Procter & Gamle, ktorý hovorí o tom, že 50 percent dievčat sa cíti byť paralyzované strachom z neúspechu počas puberty a až 75 percent dievčat súhlasí s tým, že sociálne médiá prispievajú k ich obavám z neúspechu počas puberty. Najnovšiu reklamu pre Always #LikeAGirl -  Keep Going, vytvorila agentúra Leo Burnett z Chicaga. Kampaň predstavil portál Adweek.com.

Kampaň "Like a Girl" už niekoľko rokov podporuje myslenie dievčat v tom,a by boli hrdé, že sú dievčatá. Pozrite si kampane z predchádzajúcich rokov.

Na minuloročnej Olympiáde v Riu značka predstavila takýto spot:

V roku 2016 prišla aj so spotom "Like a Girl" - Girl Emojis:

V roku 2015 prišla spoločnosť s kampaňou "Unstoppable:"

V roku 2014 koncept "Like a Girl" od Always vzbudil obrovský záujem:

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.