Metro
StoryEditor

Metro tendruje agentúru. Tender vypísala na LinkedIne

04.09.2017, 09:52
Autor:
dbsdbs
Slovenské METRO vyhlásilo tender na reklamnú agentúru.

Slovenské Metro vyhlásilo tender na reklamnú agentúru. Na sociálnej sieti LinkedIn uverejnili inzerát, špecifikujúci podmienky pre novú spolupracujúcu agentúru. 

"U nás v METRO sa stále niečo deje a nikdy tu nie je nuda. Aby sme to ale všetko zvládli, potrebujeme poriadneho parťáka v podobe kreatívnej agentúry, ktorá nám pomôže zaštítiť a zrealizovať naše projekty. Od októbra 2017 hľadáme na 2 roky agentúru, ktorá na trhu pôsobí minimálne 3 roky a pôsobí ako na Slovensku, tak v Čechách," hovorí sa v statuse.

Sieť veľkoobchodov ďalej upresňuje, ako má vyzerať ideálny kandidát:

"Má kompletný in-house tím a má skúsenosti s kreatívnou prácou ako v B2B tak B2C segmente, ideálne v oblasti FMCQ a retailu."

METRO chce "Parťáka, ktorý sa zameriava na aktivity pre rozvoj strategického brandingu, ale aj employee brandingu. Ktorý má skúsenosti v rámci akvizičných a vernostných spotrebiteľských aktivít a trade marketingu. A ktorému nie je cudzí digitálny marketing, najmä potom sociálne siete a mediálne plánovanie. V METRO chceme pomáhať podnikateľom rásť, a tak náš parťák v podobe kreatívnej agentúry by mal chcieť to isté," končí inzerát. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 18:29