StoryEditor

Uber štartuje prvú kampaň. Účinkujú v nej reálni zákazníci

05.09.2017, 12:26
Autor:
rmrm
Na Slovensku ide o prvú integrovanú marketingovú kampaň Uberu.

Spoločnosť Uber odštartovala začiatkom septembra svoju prvú integrovanú reklamnú kampaň v regióne strednej a východnej Európy. Kreatíva kampane je postavená na hre so slovom Uber a na situáciách, ktoré vystihujú, kedy môže človek Uber využiť.

„Inšpirovali sme sa francúzskym konceptom od agentúry Marcel. Zároveň sme však od začiatku vedeli, že ak chceme, aby kampaň fungovala, musíme ísť zákazníkom naproti našou vlastnou cestou - zobraziť reálnych ľudí a v reálnom prostredí,” približuje Václav Petr, marketingový manažér Uber.

Na lokalizovanej verzii kampane sa podieľal kreatívec Miloš Kočí.

Kampaň je zameraná na OOH nosiče a pracuje so 14 vizuálmi. 12 z nich je cielených na cestujúcich a 2 na vodičov. Vizuály s humorom ukazujú, v akých situáciách je Uber možné využiť.

Podľa Václava Petra je cieľom kampane zvýšenie povedomia o značke i zvýšenie používania služby ľuďmi, ktorí už aplikáciu Uber vo svojom smartfóne majú.

Súčasťou kampane bude aj aktivita na sociálnych sieťach v podobe súťaže #KamToBude avizovaná na všetkých vizuáloch. Jej cieľom je vyzvať súčasných aj budúcich používateľov aplikácie k aktivite: „Chceme, aby sa cestujúci odfotili v zaujímavej alebo vtipnej situácii, pridali hashtag a my im k fotografii vytvoríme titulok. Traja výhercovia získajú jazdy Uberom na mesiac zadarmo,” objasňuje koncept súťaže David Krátký, marketingový špecialista Uber.

Uber

Vizitka kampane:

Kreatívny koncept: Marcel Agency Paris

Creative Director (adaptácia): Miloš Kočí

Produkcia: Bypass

Art Direction: Matěj Konečný & David Krátký

Fotograf: Matěj Konečný

Maskérka: Petra Trejbalová

Media: Unimedia (SR), OMD (ČR)

Pozrite si viacero vizuálov v galérii:

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 20:20