11.09.2017, 13:08

Heureka: takto má vyzerať úprimná recenzia

Ukazuje v novej vtipnej kampani porovnávač cien, ktorý zároveň mení pozicioning na nákupného radcu.

Heureka: takto má vyzerať úprimná recenzia
Zdroj: Heureka

Zákazníci sa pri nákupoch online riadia recenziami tých, ktorí si kúpili tovar pred nimi. Ako má vyzerať naozaj úprimné hodnotenie ukazuje Heureka v novej televíznej kampani.

Ako informoval porovnávač cien, Heureka chce v novej kampani poukázať na to, že ľudia by mali svoje nákupy na nej nielen začínať, ale aj využiť všetky možnosti, ktoré ponúka. „Jednou z našich priorít je motivovať zákazníkov, aby klikli na Heureka.sk už v momente, kedy o kúpe produktu len uvažujú. Neustále pracujeme na zlepšení vyhľadávania. Kampaň však zdôrazňuje, že Heureku možno zapojiť do celého nákupného procesu, nielen do porovnania cien. Na Heureke je totiž aktuálne najväčší počet recenzií od zákazníkov, ale aj najširšie portfólio produktov,“ vysvetľuje brand manager Heureky Marek Dobrý. Aktuálne sú na Heureke 2 milióny recenzií. „Skúsenosti druhých sú kľúčové nielen pri výbere e-shopu, ale aj konkrétneho produktu. Aj preto sa Heureka prirodzene posunula z pozície vyhľadávača na nákupného radcu, ktorý má k dispozícii milióny hodnotení a vie, čo presne, za koľko a kde chcú a môžu zákazníci kúpiť,“ dodáva Marek Dobrý.

Cieľom novej kampane je práve podporenie pozicioningu Heureky ako najväčšieho online nákupného radcu. Na Slovensku aj v Česku sa nová brandová kampaň spúšťa začiatkom septembra. Spoty sú dielom agentúry Saatchi & Saatchi, v produkcii Adwood sa réžie ujal Daniel Růžička. Na Slovensku pobežia na JOJ Group, ale aj online, na Youtube a Facebooku.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.