11.09.2017, 14:14

Do manažmentu Discovery Communications prichádzajú posily z Google, Spotify a AMEX

Medzinárodný digitálny tím oznamuje prijatie nových posíl na vedúce pozície a vznik nových funkcií.

Do manažmentu Discovery Communications prichádzajú posily z Google, Spotify a AMEX
Zdroj: Jay Trinidad, Michael Lang, Eugene Huang, Discovery Communications

Líder v oblasti priemyslu digitálnej hudby na čele Digital Strategy

Francis Keeling, popredný výkonný pracovník v oblasti digitálnej hudby, prichádza zo Spotify ako nový viceprezident oddelenia International Digital spoločnosti Discovery.

Vo funkcii senior viceprezidenta International Digital bude mať Francis Keeling na starosti vytváranie nových partnerstiev a obchodných príležitostí pre spoločnosť Discovery. Keeling sa bude tiež podieľať na vývoji a spustení nových digitálnych produktov vytváraných na mieru najvernejším fanúšikom spoločnosti Discovery. Francis Keeling bude sídliť v Londýne.

Keeling donedávna pracoval ako Global Head of Licensing v spoločnosti Spotify, kde vymedzoval a realizoval nové licenčné stratégie pre poprednú svetovú službu v oblasti digitálnej hudby. Predtým strávil desať rokov v Universal Music Group, najväčšej nahrávacej spoločnosti na svete.

Lang povedal: „Francis je vynikajúci manažér v oblasti digitálnych médií, ktorý pomohol transformovať hudobný priemysel vo chvíli, kedy sa celý biznis model zmenil kvôli technologickým zmenám. Okrem toho k nám prichádza zo Spotify, vysoko rešpektovanej spoločnosti s osvedčenými skúsenosťami s poskytovaním digitálnych spotrebiteľských služieb. Sme nadšení, že Francis do Discovery prináša tieto skúsenosti a široký prehľad o digitálnom svete a jeho zákazníkoch.”

Bývalý vedúci pracovník spoločnosti Google bude riadiť novo vzniknutú skupinu International Digital Ventures Group

Jay Trinidad, ktorý pôsobil desať rokov v spoločnosti Google, prevezme rolu generálneho riaditeľa Digital Ventures.  

Vo funkcii šéfa novej skupiny Digital Ventures Group spoločnosti Discovery so sídlom v Los Angeles sa Jay Trinidad zameria na globálnu expanziu značiek spoločnosti Discovery a zábavného priemyslu do oblastí s rýchlo rastúcimi digitálnymi médiami. Trinidad strávil desať rokov v spoločnosti Google, ktorá si ho najala ako jedného z prvých zamestnancov.

V Googli pracoval v oblasti reklamy, vyhľadávania, stratégie, prevádzky a produktov včítane Chromu, až sa vypracoval na pozíciu šéfa oddelenia Consumer Marketing pre Áziu a Tichomoria. 

Nové digitálne produkty pre mnoho obrazoviek

Eugene Huang so skúsenosťami z AMEX i vládnych organizácií bol zvolený ako senior viceprezident oddelenia Product and Technology. Všetky tri funkcie sú priamo podriadené Michaelovi Langovi, prezidentovi International Development & Digital.

Eugene Huang prichádza do Discovery ako nový senior viceprezident oddelenia Product and Technology, kde bude vyvíjať medzinárodné produkty a služby spoločnosti Discovery na rôznych platformách.

Predtým Huang pracoval v spoločnosti American Express, kde pôsobil ako viceprezident v oddelení Strategy and Planning. Huang sa staral o vývoj inovatívnych platobných systémov a príležitostí digitálneho obchodovania. Pred AMEX zaujímal Huang niekoľko riadiacich pozícií vo vláde. Rovnako ako Keeling bude Huang pôsobiť v Londýne.

Mike Lang, prezident International Development & Digital, okomentoval prijatie Huanga takto: “Eugene so sebou do našej spoločnosti prináša výnimočné technické vodcovské schopnosti, ktoré budú nesmierne cenné pri rozvoji významných OTT iniciatív v Európe.“

„V spolupráci s digitálnymi, kreatívnymi a lokálnymi lídrami v našej globálnej organizácii, pomôže tento skúsený tím riadiť digitálnu agendu a zrýchliť investovanie a transformáciu Discovery. To, že sme schopní pritiahnuť svetové digitálne špičky ako je Francis, Jay a Eugene do našej spoločnosti, svedčí o našich ambíciách, ale i o príležitostiach, ktoré vidíme v obsahu a v značke Discovery v ponuke digitálnych produktov,“ dodal Lang.

Zdroj: Discovery Communications

​Portfólio Discovery zahŕňa celosvetové značky Discovery Channel, TLC, Investigation Discovery, Animal Planet, Science a Turbo/Velocity, ale tiež OWN: Oprah Winfrey Network v USA, Discovery Kids v Latinskej Amerike a Eurosport, ktorý je popredným poskytovateľom najlepšieho miestne relevantného športového obsahu a domovom olympijských hier v Európe.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.