12.09.2017, 11:44

Značka Orbit globálne inovuje komunikačný koncept

Značka chce byť relevantnejšia pre moderného zákazníka a prichádza s kampaňou „Čas zažiariť“

Značka Orbit globálne inovuje komunikačný koncept
Zdroj: Orbit

Značka Orbit celosvetovo posúva svoju komunikáciu zameranú na funkčnú stránku produktu, pracujúcu s dentálnymi benefitmi žuvania, do emocionálnej roviny. Od tohto kroku si sľubuje nové príležitosti a možnosť stať sa relevantnejším výrobkom pre dnešného moderného spotrebiteľa. V rámci zmien Orbit dopĺňa svoje logo novým claimom „Pre pocit čistých a sviežich úst“ namiesto „Pre čisté a zdravé zuby“, ktorý by mal viac vystihovať pocit, ktorý žuvanie žuvačky bez cukru prináša.

Nový kreatívny koncept uvádza prostredníctvom globálnej kampane „Čas zažiariť“, využíva TV spoty z dielne agentúry BBDO. Myšlienkou troch krátkych príbehov je, že žuvanie žuvačky bez cukru prospieva k pocitu sebavedomia, ktoré prirodzene prichádza s pocitom čistých a zdravých zubov. Tv kampaň postupne doplní in-store a digitálna kampaň, ale taktiež PR a súťaž na Facebooku Orbit Klub.

Cieľom doterajšej komunikácie značky Orbit bolo budovanie povedomia o dentálnej hygiene, dôležitosti prevencie a rovnako o tom, akú úlohu zohráva žuvačka bez cukru ako jednoduchý nástroj pomáhajúci chrániť zdravé zuby. Platí to v podstate stále, po funkčnej stránke produkt zostáva rovnaký, mení sa ale koncept komunikácie.

„Veríme, že v neustále sa vyvíjajúcom prostredí dnešnej doby uspejú značky, ktoré ponúknu niečo ´od srdca´. Meníme teda spôsob, akým chceme o značke Orbit v budúcnosti hovoriť. Neustále pracujeme s funkčnými benefitmi v oblasti dentálnej hygieny, našim cieľom je ale ukázať, aký dopad majú na každodenný život a jeho jednotlivé momenty – príležitosti, ktorých sa lepšie chopíme; výzvy, ktorými ľahšie čelíme, to všetko vďaka krásnemu zdravému úsmevu a s ním súvisiacim sebavedomím,“ komentuje Erika Havrillová, brand manžérka značky Orbit pre strednú Európu.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.