StoryEditor

Birell uvádza na trh novú nealko značku

12.09.2017, 12:09
Autor:
rmrm
Birell tak vstupuje do nového segmentu nealko nápojov pre dospelých.

Značka Birell pridáva do svojho portfólia nealkoholický nápoj Birell Botanicals. Cieľovou skupinou sú, podľa Veroniky Hořákovej, manažérky značky Birell, aktívni ľudia s orientáciou na zdravý životný štýl a kvalitné prémiové výrobky. Birell týmto produktom v dvoch príchutiach, podľa jej slov, vstupuje do nového segmentu nealko nápojov. „Hovoríme o segmente, ktorý je na pomedzí medzi nealkoholickými pivami a ostatnými zdravšími nealkoholickými nápojmi. Ide o unikátny produkt vďaka svojej výrobe a chuťovému profilu. Proces prípravy nápoja totiž kombinuje tradičné zrenie a varenie piva s postupným pridávaním ingrediencií. Celý výrobný proces trvá 19 dní“.

Rad Birell Botanicals sa od celého portfólia značky Birell líši celkovým spracovaním dizajnu s dôrazom na prírodné ingrediencie.

Uvedenie novinky je podporená 360° komunikačnou kampaňou. Ku komunikácii značky budú prizvaní aj vybraní ambasádori a blogeri. Na príprave sa podieľalo viacero agentúr. O kreatívne spracovaný dizajn sa postarala agentúra LineArt Group, TV spot vytvorila agentúra Fallon Prague v spolupráci so štúdiom Savage. „Televízny spot sme natáčali unikátnym spôsobom, keď agentúra Savage v ateliéroch v Letňanoch postavila z kulís celý svet Birell Botanicals,“ komentuje Veronika Hořáková.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 15:18