13.09.2017, 09:54

Amundsen má novú kampaň. Stavil na mikroinfluencerov

V kampani z dielne SCR súťažia v plnení rôznych výziev.

Amundsen má novú kampaň. Stavil na mikroinfluencerov
Zdroj: Amundsen

Pre online kampaň na vodku Amundsen Expedition si agentúra SCR vybrala dvoch youtuberov, ktorí sú zároveň ich cieľovou skupinou. Pre marketérov neznámi, ale pre cieľovku známi. PPPeter a The Bača dostali niekoľko výziev, v ktorých proti sebe súťažili. Podmienkou bolo plniť tieto úlohy Nor-way spôsobom čo znamená po svojom, vtipne a originálne. Spoločne si napríklad prešli ľadovým kvízom, kde za každú zlú odpoveď na nich letelo vedro s vodou alebo sa pokúsili dohovoriť nórsky v Poprade.

Digitálna agentúra SCR týmito videami získala 160 000 pozretí a spolu s Facebook súťažami bol dosah celej komunikácie 168 535 a získali spolu 4805 interakcií.

Ako sa im to podarilo si fanúšikovia môžu pozrieť na Youtube kanále Amundsen alebo na ich osobných kanáloch.

Ak vás zaujímajú trendy influencer marketingu, nenechajte si ujsť konferenciu Online summit venovanú práve tejto téme.

Zdroj: Stratégie
">http://konferencie.hnonline.sk/OS2017]

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.