StoryEditor

Ukáž výpoveď a dostaneš Whopper zadarmo

18.09.2017, 10:57
Burger King v novej kampani rozdáva burgre.

David The agency MIAMI chce osobám, ktoré práve dostali výpoveď v práci zlepšiť deň. Podmienkou je, že túto nie práve najšťastnejšiu novinku musia zverejniť na LinkedIn. Ten v spolupráci s Burger Kingom pošle na adresu užívateľa (prvých 2 500) darčekový kupón na Whopper zadarmo.

Vedľajším cieľom kampane, okrem povzbudenia ľudí v postovaní nešťastných udalostí,  je aj pridanie niekoľkých nových pobočiek Burger King a tým uvoľnenie niekoľko tisíc pracovných miest. Nie každý prepustený okrem jedla zadarmo získa aj pracovné miesto, ale podľa slov A. Mecado Worldwide z Burger Kingu: „Spoločnosť je otvorená možnosti ponúknuť niekoľko pracovných miest šikovným a talentovaným osobám.“ 

Adweek

​V roku 2009 mal Burger King veľmi vydarenú kampaň s názvom Whopper Sacrifice. Taký istý názov mala aplikácia, ktorá po vymazaní priateľa na Facebooku poslala dotyčnému upozornenie. Trošku odvahy zmiešanej s pocitom viny z vyhodenia 10 priateľov z Facebooku zaručilo užívateľovi odmenu. Burger zadarmo.

Aplikácia mala úspech už prvý deň a  počas prvého týždňa 82 000 ľudí vymazalo dokopy 230 000 priateľstiev na Facebooku. Týždeň po tom, čo aplikácia rozvírila vlny kreativity a drzosti, sa Facebooku rozhodol obrátiť na vývojárov a dohodnúť sa s nimi na upravení aplikácie.  

Adweek

01 - Modified: 2021-08-06 07:14:09 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Burger King spravil z malého tímu najúspešnejší futbalový klub 02 - Modified: 2021-08-02 20:05:01 - Feat.: - Title: Inšpirácie z Cannes: Plesnivý Burger King je jednou z najznámejších reklám uplynulého roka 03 - Modified: 2021-04-19 11:07:51 - Feat.: - Title: Burger King otvára prevádzku v centre Bratislavy 04 - Modified: 2021-02-06 08:27:28 - Feat.: - Title: Burger King pridáva k menu zadarmo balík zemiakov 05 - Modified: 2021-01-12 09:52:36 - Feat.: - Title: Burger King po viac ako 20 rokoch mení vizuálnu identitu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 11:59