18.09.2017, 13:23

Katalóg IKEA ako bestseller? V novej kampani áno

Kreatívny nápad prebaliť katalógy IKEA do „falošných“ bestsellerov, pochádza z dielne agentúry Kaspen Jung v. Matt. Pozrite si ich.

Katalóg IKEA ako bestseller? V novej kampani áno
Zdroj: IKEA

Ikea má v éteri nový promo katalóg, ktorý sa rozhodla komunikovať netradične. Prostredníctvom jednodňového eventu IKEA predstavila „falošné" bestsellery, ktorých názvy sú späté s novým katalógom IKEA. Po otvorení knihy ľudia zistia, že sa nejedná o knihu, ale o katalóg so špeciálnym prebalom.

„Kreatívny nápad je z dielne agentúry Kaspen Jung v. Matt. Pri návrhu sa vychádzalo najmä z faktu, že obyvatelia Českej republiky a Slovenska patria medzi najväčších čitateľov na svete a IKEA katalóg je takým nenápadným bestsellerom, na ktorý sa každý rok tešia milióny ľudí po celom svete. Snažíme sa pripomenúť ľuďom, že nový katalóg IKEA je tu a že, takisto ako každý rok, ide o napínavé čítanie,“ dodáva Zuzana Blažečková Janove, PR manažérka IKEA.

Tento guerilla event mal k dispozícií 500 kusov výtlačkov IKEA katalógu. Pozrite si obálky, v ktorých boli katalógy zabalené.

​ 

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.