Stratégie
StoryEditor

Online summit 2017 sa práve začal. Hlavnou témou je influencer marketing

26.09.2017, 09:30
Autor:
redred
Na konferencii sa dozviete všetko o komunikácii pod vplyvom influencerov, komunít a sociálnych sietí.

Čo všetko nás dnes čaká?

Z Londýna k nám prišiel Michael Olaye z agentúry Dare, ktorá patrí pod spoločnosť Oliver. Tá na Slovensku napríklad zastrešuje komunikáciu a kreatívu klienta O2. Michael riadi strategický vývoj technológií a digitálny biznis agentúry Dare. Bude hovoriť aj o tom, kam sa bude posúvať digitál v budúcnosti.

Čo by sme mali vedieť, ak chceme robiť influencer marketing?

Petr Sládeček z českej agentúry Tubrr.net odpovie na základné otázky, ktoré dnes bežne dostáva od klientov, týkajúce sa práce s youtubermi. Agentúra, kde je Petr Sládeček CEO, totiž agreguje príspevky youtuberov zo sociálnych sietí (YouTube, Facebook, Instagram a Twitter) a youtuberom zároveň poskytuje komplexný servis. 

Aký je rozdiel medzi influencerom a celebritou v kampani?

Andrea Petriščáková zo Starmedie tvrdí, že tak excelentná exekúcia influencer marketingu, ako aj starý známy celebrity endorsement na sociálnych sieťach ovplyvňujú konanie spotrebiteľov, akurát ich treba správne pochopiť. Len vtedy ich značka môže využiť správne pre svoj prospech. A práve o tom Andrea porozpráva na tohtoročnom Online summite.

Influencer ako súčasť video marketingovej stratégie

Vo voľnom čase je vášnivý fotograf, ktorý vystupuje pod prezývkou Shadex. Ale jeho doménou je online video. Klientom radí, ako dostať brand na YouTube a ako s ním pracovať. Okrem toho prednáša v Slovak Business Agency a spravuje youtubový kanál pre archív televízie Markíza. Ladislav Shadex Bóna prijal pozvanie na tohtoročný Online summit. Bude hovoriť o tom, kde je miesto influencera v marketingovej stratégii. Ale aj o tom, do akej miery vie pomôcť značke. A tiež zodpovie otázku, či sú iné nároky na vloggera a influencera v online videu.

Dá sa ovládnuť Instagram?

Instagram je dnes jedna z najpopulárnejších sietí medzi mladými. Logicky sa stala zaujímavá aj pre zadávateľov. Peter Šurín z Elite Solution hovorí o tom, že v agentúre sa často chytajú za hlavu, keď vidia, ako komunikujú mnohé značky v prostredí Instagramu. Robia tak bez toho, aby si odpovedali na základné otázky, stanovili ciele a formát kanálu. Na základe sérií experimentov a rozhovorov, ktoré v agentúre Elite Solution zozbierali, Peter Šurín poskytne  zopár dobrých rád, o ktoré sa oplatí oprieť pri firemnej komunikácii na Instagrame.

Úspešné spolupráce

Milka je jedna zo značiek, ktorá má dlhodobé skúsenosti s využívaním influencerov. Brand manažér značky Artem Mazur predstaví najefektívnejšie kampane, ktoré fungovali v spolupráci s influencermi.

O úspešnej spolupráci so Selassiem príde porozprávať Martin Hýrošš zo Slovenskej sporiteľne spolu s Natáliou Vargovou z CORE 4. Spoločne vymysleli kampaň, ktorou prilákali mladých k účtom spomínanej banky.

Viac o konferencii sa dozviete tu.

01 - Modified: 2017-09-16 16:41:42 - Feat.: 0 - Title: Online summit: Prečo značky milujú influencerov? Aký je rozdiel medzi celebritou, vloggerom a influencerom? 02 - Modified: 2017-09-15 11:58:34 - Feat.: 0 - Title: Štyri tipy, ako ideálne naštartovať spoluprácu s influencerom 03 - Modified: 2017-09-15 11:54:58 - Feat.: 0 - Title: Slovenskí Youtuberi vymysleli úspešný drink. Značky sú s nimi spokojné
01 - Modified: 2017-09-27 11:06:22 - Feat.: - Title: Online Summit 2017: Ak nemáte dobrý produkt, ani influencer vás nezachráni 02 - Modified: 2017-09-16 16:41:42 - Feat.: - Title: Online summit: Prečo značky milujú influencerov? Aký je rozdiel medzi celebritou, vloggerom a influencerom? 03 - Modified: 2017-09-15 11:54:58 - Feat.: - Title: Slovenskí Youtuberi vymysleli úspešný drink. Značky sú s nimi spokojné 04 - Modified: 2017-09-15 11:58:34 - Feat.: - Title: Štyri tipy, ako ideálne naštartovať spoluprácu s influencerom
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. apríl 2024 04:26