StoryEditor

Youtuber GoGo sa zapojil do kampane kníhkupectva. Chce, aby mladí čítali knihy

03.10.2017, 17:29
Autor:
hrnhrn
Ambasádormi kampane sú aj Marína Kraľovičová, Andy Kraus a Richard Stanke.

GoGo, vlastným menom Daniel Sebastián Štrauch, je jedným z prvých slovenských youtuberov a v súčasnosti je pokladaný aj za najznámejšieho. Na YouTube ho preslávili kanály GoGoManTV a GoGosVlog. Okrem iného je aj autorom knihy Gogo – Chalan z internetu, ktorá po dlhom období motivovala množstvo dospievajúcich opäť vziať knihu do ruky.

„Kniha je super formát, ako odovzdať viac myšlienok naraz. Ak by mala moja ďalšia kniha navyše motivovať aj ľudí, ktorí nečítajú, aby začali – aj to je dôvodom, prečo plánujem urobiť pokračovanie,“ hovorí GoGo o tom, prečo sú knihy v dnešnej internetovej dobe veľmi dôležité. "Vďaka knihe si tvoríme ideály" je jeho motto v kampani.

Kampaň siete kníhkupectiev s claimom Vďaka knihe podporili aj ďalšie známe osobnosti - Marína Kraľovičová, Richard Stanke a Andy Kraus. Súčasťou kampane sú aj diskusie v troch slovenských mestách. Ambasádori kampane v nich spolu s odborníkmi priblížia svoj život s knihou a inšpirujú čitateľov aj výberom nimi odporúčaných kníh.

Panta Rhei

„Keby sa ma opýtajú, čo robím najradšej – čítam,“ hovorí ambasádorka kampane Marína Kraľovičová, ktorá odohrala vyše štyristo divadelných, filmových a rozhlasových postáv, o svojej druhej vášni. Pre Literárny týždenník v roku 2005 uviedla: „Keby som mala denne pozdraviť jediného človeka, poklonila by som sa a pošepla: Dobré ráno, pán Gutenberg“ (vynálezca kníhtlače).

Panta Rhei

Andy Kraus sa živí najmä písaním scenárov, hoci scenáristiku nikdy neštudoval. Ako tvoriť príbehy sa učil práve z kníh. „Nikdy som sa neučil, ako písať. Som presvedčený, že to množstvo kníh, ktoré som prečítal v detstve, mi pomohlo cítiť sa v mojej profesii komfortnejšie.“ V septembri 2017 mu vyšla aj prvá kniha Route 67, v ktorej ponúka svoje myšlienky nazbierané počas cesty po Amerike na motorke.

Panta Rhei

Tvárou kampane je aj Richard Stanke, dlhoročný člen Činohry Slovenského národného divadla. „Zrejme podvedome ma aj knihy nasmerovali k môjmu povolaniu. Človek si ani nemusí uvedomiť, kedy nastal ten moment, že ho to ovplyvní v jeho povolaní,“ hovorí herec o tom, ako knihy ovplyvnili jeho život.

Ambasádorkami minuloročnej kampane boli ženy - spisovateľky Andrea Coddington, Kristína Farkašová, Zuzana Haasová a Timea Keresztényiová.

01 - Modified: 2017-10-02 18:33:45 - Feat.: 0 - Title: Lišiak z Prvej stavebnej sporiteľne má partnerku 02 - Modified: 2017-10-03 18:39:44 - Feat.: 0 - Title: Írska whiskey Tullamore D.E.W. odštartovala celosvetovú kampaň 03 - Modified: 2017-10-03 07:20:46 - Feat.: 0 - Title: Železničná spoločnosť vyzýva: Otestujte naše vlaky 04 - Modified: 2017-09-29 15:35:27 - Feat.: 0 - Title: V nákupných centrách sa objavili dorezané bábiky. Kníhkupectvo tak promuje novú detektívku
01 - Modified: 2022-02-02 14:17:51 - Feat.: - Title: Riaditeľ Mafra Slovakia: Breaking news alebo hlúpa reklama musí skončiť 02 - Modified: 2019-07-10 06:18:31 - Feat.: - Title: O2 spúšťa novú kampaň. Zákazníkom ponúka zábavu za 1 euro 03 - Modified: 2017-10-05 16:35:49 - Feat.: - Title: Najnovší spot z dielne MADE BY VACULIK 04 - Modified: 2017-10-03 18:39:44 - Feat.: - Title: Írska whiskey Tullamore D.E.W. odštartovala celosvetovú kampaň 05 - Modified: 2017-09-29 15:35:27 - Feat.: - Title: V nákupných centrách sa objavili dorezané bábiky. Kníhkupectvo tak promuje novú detektívku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 21:58