StoryEditor

Detská značka Bupi rozširuje cieľovku. Zameriava sa aj na matky

09.10.2017, 13:19
Na trh uvádza prvých 5 produktov.

Slovenská kozmetika je na trhu už dvadsaťpäť rokov, počas ktorých ju stihli používať tri generácie mamičiek a ich detí. Od mydielka pre novorodencov, sa rodinka produktov rozrástla o niekoľko ďalších. Bupi mami je tak, ako ostatné doplnky postavená na jemných a šetrných receptúrach. Navyše však doplnená o vzácne prírodné oleje, ktoré majú blahodarný účinok na pokožku, vyživujú ju, vyhladzujú a spevňujú. Aby aj mamičky mohli svoju pokožku rozmaznávať a mať ju jemnú ako ich bábätká.

Uvedením spomínanej produktovej rady sa spoločnosť snaží preraziť na slovenskom trhu a urobiť si miesto medzi zahraničnými hráčmi v tomto segmente. Bupi mami sú vyrobené na Slovensku a receptúry sú prispôsobené potrebám slovenských mamičiek, ktoré boli zosumarizované prostredníctvom online prieskumu. Facebook Bupi žabka má viac ako dvadsaťtri tisíc aktívnych fanúšičiek. Značka sa teší veľkej obľube a rastúci záujem vidieť aj na stúpajúcich predajoch. Ďalej majú v pláne otvoriť dvere do distribučných kanálov ako lekárne alebo špecializované e-shopy.

Bupi

Kampaň prichádza na jeseň a bude komunikovaná cez webové kreatívne formáty, vybrané tituly pre mamičky, súťaže a ďalšie interaktívne podpory.

Pozrite si vizuály kampane:

Bupi

Bupi

01 - Modified: 2021-12-14 07:02:47 - Feat.: - Title: Detská značka Bupi sa mení na rodinnú
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 01:54