Boredpanda
StoryEditor

Američania kreslili najznámejšie logá spamäti. Veľmi sa im nedarilo

12.10.2017, 11:25
Pozrite si štúdiu.

Dobre zapamätateľné a okamžite rozpoznateľné logo. Také by chcela každá spoločnosť. Logá svetoznámych globálnych korporácií sú navrhované tak, aby sa vryli do pamäte miliardám ľudí. Firmy obetujú veľký balík peňazí na to, aby ste ich značku spoznali hneď, ako ju čo len postrehnete. V dobe, keď má väčšina ľudí aspoň jeden produkt Adidas, mal niekedy kávu Starbrucks alebo nábytok z Ikea, by ste povedali, že pre nich nebude problém nakresliť ich.

Prieskum spoločnosti Signs ukázal, či sa dlhé špekulácie a veľký budget na vytvorenie loga oplatili.

Oslovených respondentov bolo dokopy 156 Američanov vo veku od dvadsať do sedemdesiat rokov. Ich úlohou bolo nakresliť desať svetových lôg. Dokopy 80 hodín kreslenia a 150 000 náčrtov ukázali, ako je na tom ich pamäť. Výsledky analyzovala spomínaná spoločnosť a vy si ich môžete pozrieť . Vybrali sme pre vás ukážku piatich najznámejších.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 17:33