17.10.2017, 21:52

Veľký úspech slovenskej reklamy. Zaraguza už druhýkrát uspela na EURO EFFIE

Z prestížnej súťaže efektivity si tentoraz odnáša bronz.

Veľký úspech slovenskej reklamy. Zaraguza už druhýkrát uspela na EURO EFFIE
Zdroj: EUROEFFIE

Na prestížnej súťaže efektivity - Euro Effie Awards uspela agentúra Zaraguza, ktorá premenila shortlist na bronz. Ocenenie priniesol agentúre tentoraz kamarát šušlavého psa - "Pán Meflón" od Kofoly. Slávnostný galavačer sa uskutočnil v Bruseli a bronzovú Euro Effie si prevzal tím zo Zaraguzy (zľava): Juraj Pobjecký (Strategy Director), Michal Pastier (Group Creative Directora Martin Blaško (CEO agentúry).

"Tešíme sa, že sa nám podarilo vymyslieť pokračovanie tak úspešnej kampane a launchovať novú príchuť pomocou upgradu konceptu o ďalšieho hlavného hrdinu. Nestáva sa to často a sme radi, že sme mali možnosť realizovať túto unikátnu kampaň," hovorí na margo bronzovej Euro Effie kampane Martin Blaško, CEO Zaraguzy. Šéf agentúry zároveň vníma "Euro Effie ako reálne porovnanie efektívnosti kampaní s európskou špičkou, čo je jedna z ambícií smerovania Zaraguzy." Samotné ocenenie je signálom a potvrdením toho, že kreatívne kampane nielen zabávajú, ale že sa aj šíria a hlavne predávajú.

 V čom bol koncept "Pán Meflón" výnimočný?

    Hlavným cieľom kampane „Dáš si Meflón?“ bolo odkomunikovať novinku, melónovú príchuť. Aj preto kampaň na Euro Effie nesúťažila v kategórii FMCG, ale v kategórii Product Launch, ktorá kampani logicky viac sedela. "Porotcovia Euro Effie ocenili funkčnosť konceptu, ktorý dokázal priniesť výsledky aj druhý rok po sebe," hovorí šéf agentúry na margo bronzového konceptu. Podľa neho je zázrak, že sa Kofola dostala druhý rok medzi ocenené značky a  súperila tak so značkami ako Mercedes, Magnum, Sodastream, Booking.com. "Budeme radi ak pribudnú ďalšie ocenené kampane slovenských agentúr čo najskôr," praje víťazstvo Blaško aj iným agentúram.

    Nie je to prvýkrát, čo agentúra Zaraguza bodovala na Euro Effie. Minulý rok získala zlato v kategórii "small budget" - za prácu šušlavého psíka "Ftefana" pre klienta Kofola ČeskoSlovensko. Získať Euro Effie pre Slovensko sa prvýkrát podarilo v roku 2012 ako prvej agentúre MUW: Digital (MUW Saatchi&Saatchi), ktorá získala v Bruseli  bronz. Bolo to za prácu pre klienta ZUNO banka a jeho uvedenie na trh.

    Euro Effie Awards je najprestížnejšie ocenenie marketingovej komunikácie v Európe, ktoré  organizuje Európska asociácia komunikačných agentúr (EACA) v Bruseli. Od roku 1996 je to prvé celoeurópske ocenenie, ktoré sa posudzuje na základe preukázanej účinnosti na dvoch alebo viacerých trhoch. Z tohto pohľadu splnila Kofola podmienku súťaže, keďže reklama, s ktorou sa na ocenenie Euro Effie prihlásila, bola nasadená v dvoch krajinách - v Česku, aj na Slovensku. 

    Slovenské ocenenia efektivity Effie Awards budú vyhlásené 24. novembra. O novinkách v tohtoročnej súťaži, ktorá sa koná pod záštitou EACA si môžete prečítať tu.

    Cookies

    Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.