Reakcie fanúšikov sú najlepším zrkadlom pre značku Vyhýbať sa generickosti. To je základné pravidlo komunikácie s užívateľmi podľa Matúša Kvasa. „Ďalej neodfláknuť žiadnu odpoveď, no nehnať sa za každú cenu za odpoveďou v priebehu niekoľkých minút, okrem rýchlosti je totiž dôležitá aj jej relevancia,“ radí. Matúš je známa svojou starostlivosťou o značku Lunter. Deň admina záleží od situácie. „Pokiaľ ide o vlnu hejtu, mám oproti ostatným kolegom z oblasti social media výhodu. Domov sa vtedy chodí síce neskoršie, no myslím si, že žiadna pracovná pozícia v agentúre nefunguje každý deň od 9 do 5,“ hovorí otvorene. Reakcie fanúšikov kontroluje aj doma večer. Na telefóne má nastavené notifikácie. „Netreba sa tým však nechať pohltiť. Ak vám niekto napíše o jedenástej večer a nejde o krízovú/výnimočne dôležitú informáciu, určite to do rána počká,“ vysvetľuje. Komentovú lavínu rieši Matúš od prípadu k prípadu. „Ak viem, že ide o odvážny príspevok, vopred sa po debatách s kolegami pripravím na možné scenáre.“ Nad vlnu hejtu sa dokáže povzniesť. „Pamätám si na jeden komentár, ktorý ma dostal do vývrtky. Fanúšik nám razantne vyčítal, že jeden z našich klientov zamestnáva vo svojej reštaurácii Rómov. Takáto reakcia veľmi zamrzí, človek musí v tej chvíli počkať, kým sa upokojí.“ Za najnáročnejšiu považuje kampaň pre Zastúpenie Európskej komisie na Slovensku, http://strategie.hnonline.sk/marketing/926304-zname-osobnosti-sa-spojili-podporuju-europsku-uniu-patrit-do-nej-je-dobry-napad-hovoria Na príspevkoch zaznamenali viac ako 500 komentárov, množstvo z nich negatívneho charakteru. „Narovinu povedané, až takýto “záujem” hejterov sme nečakali.“ A koho na FB nechce vidieť a predsa sa objaví? „Bohužiaľ, na Facebooku sa nevyhneme vlne diskriminačných komentárov. To rozhodne nepatrí nielen na sociálne siete, ale aj celkovo do spoločnosti.osobný archív
StoryEditor

Matúš Kvas posilnil tím MUW Saatchi & Saatchi

18.10.2017, 09:33
Autor:
rmrm
Do reklamky prichádza z komunikačnej agentúry Seesame.

Matúš Kvas nastúpil do reklamnej agentúry MUW Saatchi & Saatchi v polovici októbra na pozíciu copywriter do tímu Adama Marčana, Creative Directora MUW Saatchi & Saatchi. Ako Stratégie informoval Adam Marčan, Matúš bude pracovať na značkách Ikea, Šariš, Kooperativa a SSE.

„S Matúšom sa poznám už dlhšiu dobu. Nadšené debaty o reklame sme vedeli ťahať na niekoľko hodín a ja som len dúfal, že raz príde deň kedy sa rozhodne vstúpiť do našej brandže. O to viac som rád, že si vybral MUW a verím, že jeho reklamný zápal pretavíme do skvelých kampaní. Good luck Matúš!,“ povedal pre Stratégie Adam Marčan.

Matúš Kvas má 24 rokov, študoval na Katedre marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského. V agentúre Seesame pracoval 4 roky ako kreatívec, primárne v social media. A čím ho zlákala reklamná agentúra? „Už dlhšiu dobu ma lákal svet reklamy a ATL projektov. Verím, že MUW Saatchi & Saatchi je ideálnym prostredím, keďže obdivujem ich doterajšiu prácu a zároveň mi sadli aj ľudsky. Touto cestou ďakujem aj agentúre Seesame za krásne 4 roky plné zmysluplných projektov,“ povedal Matúš Kvas.

Matúš bol v tomto roku jedným z dvojice úspešných Mladých levov zo Slovenska, ktorí si vybojovali postup na medzinárodný festival Cannes Lions

01 - Modified: 2021-11-03 06:31:09 - Feat.: - Title: Vianoce v Telekome: Operátor v spote myslí na každého. Aj na tých, ktorí budú v práci 02 - Modified: 2021-10-05 09:41:14 - Feat.: - Title: ČSOB hľadá pomocou novej kampane najvitálnejších Slovákov 03 - Modified: 2021-08-31 12:04:19 - Feat.: - Title: Ako môže vyzerať jedlo budúcnosti? 04 - Modified: 2021-08-31 11:54:59 - Feat.: - Title: Vypadnutý internet vám už zábavu nepokazí 05 - Modified: 2021-08-30 13:32:47 - Feat.: - Title: Vybil sa vám mobil v prírode? Nabije vám ho Lesná nabíjačka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 22:12