18.10.2017, 10:56

Tatra banka otvára pobočky v novom dizajne

Nový dizajn získal ocenenie ICONIC Awards 2017 v kategórii Interior.

Tatra banka otvára pobočky v novom dizajne
Zdroj: Tatra banka

Cieľom zmeny dizajnu pobočiek je, podľa slov Petra Mažerika, riaditeľa komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka, podporiť brand promise inovátora a vytvoriť prémiový a nadčasový dizajn.

Charakteristika nového konceptu:

  • minimalistický a nadčasový dizajn
  • priestory pobočiek sú otvorené smerom ku klientovi a dispozične a funkčne prehľadné
  • dizajn je konzervatívny, ale voľbou a kombináciou materiálov a farieb vytvára pocit elegancie, štýlovosti a útulnosti – čierna, drevo a doplnková biela
  • výber interiéru ako i farebnosť Tatra banka riešila s architektonickými štúdiami 3070 a AT26

​Aktuálne prechádza pobočková sieť Tatra banky optimalizáciou. Plánované otváranie nových pobočiek či rozširovanie existujúcich, jej zástupcovia vnímajú ako príležitosť na vytvorenie nového dizajnu pracovísk.

Prvú pobočku v novom dizajne Tatra banka otvorila na ploche 312 štvorcových metrov v nákupnom centre Centrál v Bratislave.

„Zaujímavosťou v pobočke je Brandwall pozostávajúci z 8 obrazoviek, ktorý graficky atraktívnou formou informuje klientov o našich inováciách. Taktiež za zmienku stojí inovácia, ktorá sa nachádza na pracovisku hlavnej pokladne a diskrétneho boxu – servisný pracovník rozhoduje, či bude sklo priehľadné alebo nepriehľadné (mliečne) jedným tlačidlom,“ približuje Peter Mažerik.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.