19.10.2017, 12:39

Čechom bude propagovať krajinu Gott a Jágr. Celá kampaň má stáť 875 tisíc eur

Kampaň pripravuje Czechtourism.

Čechom bude propagovať krajinu Gott a Jágr. Celá kampaň má stáť 875 tisíc eur
Zdroj: Hudba.sk, Športrevue

Centrála cestovného ruchu Czechtourism v spolupráci s Ministerstvom pre miestny rozvoj pripravuje kampaň na zviditeľnenie menej známych regiónov. Cieľom je propagovať Českú republiku v zahraničí.

Prostredníctvom výberu ambasádorov projektu, ktorých mená na zahraničných trhoch už rezonujú, chcú spropagovať menej známe regióny a miesta. Výber jednotlivých osobností je v súvislosti s ich pôsobením na zahraničných trhoch. Cieľom bolo vybrať takzvaných „opinion leaders“.

Do projektu boli aktuálne nominovaný napríklad Jaromír Jágr, Klára Spilková, Marta Kubišová, Gabriela Koukalová, Magdalena Kožená, Ondřej Synek, Petr Čech, Martina Sáblíková, Jaroslav Kulhavý, Pavel Šporcl, Karel Gott, Ester Ledecká a Pavel Nedvěd. CzechTourism teraz začne s jednotlivými nominantmi prejednávať jednotlivé spolupráce.

Marketingová kampaň bude zahŕňať destinačné spoty, videopozvánky a fotoprodukciu s ambasádormi. Následne budú vytvorené vizuály.

Podľa projektu, bude Jágr osobnosťou, ktorá odpromuje svoju vlasť v USA, pre krajiny Beneluxu to bude Sáblíková, pre nemecky hovoriace krajiny Gott a v Anglicku to bude Čech.

Ďalšie krajiny, ktorým bude projekt cielený sú aj Čína ( vrátane Hongkongu), Taliansko, Francúzsko, Japonsko, Južná Kórea, Mexiko, Nemecko, Poľsko, Rakúsko, Rusko, Slovensko, Španielsko a Švédsko.

Na projekt bolo vyčlenených 22,5 milióna Kč ( približne 875 tisíc €).

"Naše regióny potrebujú silnejšiu marketingovú podporu, ktorá by umožnila odľahčiť preplneným či exponovaným turistickým miestam. Program je ďalší z rady aktivít, ktoré smerujú na cielenú podporu regiónov pomocou cestovného ruchu. Medzinárodne uznávané osobnosti z oblasti športu či kultúry pozvú svojich zahraničných fanúšikov na miesta, ktoré by možno pri ich rozhodovaní o výbere lokalít na dovolenku, nezahrnuli do programu." povedala pre Czechtourism ministerka pre miestny rozvoj Karla Šlechtová.

Kým sa Česi snažia o prezentovanie svojej krajiny, naša agentúra SACR, bola v novembri minulého roka implementovaná do sekcie turizmu Ministerstva dopravy a výstavby SR, kde vznikajú návrhy na marketingovú propagáciu Slovenska v zahraničí. V blízkej minulosti však žiadne udalosti podobného charakteru nepripravila.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.