StoryEditor

Týždeň Ligy proti rakovine promujú známe osobnosti. Vyzývajú ľudí, aby sa zapojili

20.10.2017, 10:58
Autor:
pzpz
Kreatívu kampane zastrešuje Dads Advertising.

Každoročný jesenný projekt Týždeň proti rakovine tento rok dostáva upravený názov- Týždeň Ligy proti rakovine. Uskutoční sa v termíne od 23. do 27. októbra.

Tento rok bude kampaň venovaná téme komunikácie s onkologickými pacientmi. Jej názov je „Rozprávajme sa…“. Organizátori si myslia, že každý z nás, sa aspoň raz stretol s niekým, kto má rakovinu. Reakcia na takúto informáciu nie je ľahká a preto vyzývajú ľudí, aby sa počas kampane nehanbili opýtať odborníkov, ako v takejto situácii komunikovať.

Na prezentáciu vo videách si vybrali štyri známe osobnosti. V prvom videu upozorňuje Lujza SchramekováJuraj Šoko Tabaček na to, že rakovina neznamená smrť a v druhom videu Marián MiezgaLukáš Latinák vyzývajú ľudí, aby boli osobám s takýmto ochorením oporou a ak nevedia, ako to odkomunikovať, je pre nich pripravená poradňa.

Ďalej kampaň prebieha na oficiálnej stránke na Facebooku a na webe Liga proti rakovine. Tam nájdete informačné letáky, ktoré pripravili psychológovia. Obsahujú rady a odporúčania ako sa rozprávať a riešiť dané situácie.

Každý rok, je témou týždňa niečo aktuálne pre dané obdobie. Väčšinou samozrejme motivačného a informačného charakteru. Kampaň sa snaží pripomenúť ľuďom, aby dbali na svoje zdravie a pohyb, s čím súvisia aj rôzne sprievodné aktivity počas celého týždňa.

Liga proti rakovine

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 06:59