10.11.2017, 11:22

Ako otestovať novú SUV ŠKODA KAROQ? Úplne INAQ!

ŠKODA promuje nový automobil takýmto spôsobom.

Ako otestovať novú SUV ŠKODA KAROQ? Úplne INAQ!
Zdroj: ŠKODA

Ako súčasť uvedenia nového modelu ŠKODA KAROQ na slovenský trh sa ŠKODA rozhodla otestovať svoje kompaktné SUV úplne inak – nápadito a interaktívne s využitím zábavných online videí, v ktorých účinkujú známe osobnosti a stand-up komici.

Videá budú nasadzované postupne s ďalšími testermi automobilu. Sú nimi ŠOKO, EvelynJUNIOR.

Lujza je prvá zo štvorice obľúbených osobností, ktorí sa v úlohe influencerov podujali na testovanie automobilu inakším spôsobom. V krátkom videu vystupuje v polohe, s ktorou si ju jej fanúšikovia stotožňujú – v úlohe modernej matky malých detí, ktorá sa stará o svojho milého manžela ako o malé dieťa a večer občas chodí žúrovať so svojimi bezdetnými kamoškami.

Vnútorný priestor Karoqu je dar z nebies od Škodovky,“ opisuje jednu z dominantných vlastností stand-up komička Lujza: „V prípade nutnosti vám umožní schovať sa pred manželskými alebo materskými povinnosťami.“

Po Lujzinom netradičnom teste bude nasledovať Juraj ŠOKO Tabaček v úlohe intelektuála prímestského typu, Evelyn a. k. a. Miss Orechová Potôň 2009 a psíčkar Milan JUNIOR Zimnýkoval. Každý z nich testuje automobil sebe vlastným spôsobom. Krátke videá nielen náramne bavia, ale zdôrazňujú vychytávky auta v netradičnom pohľade.

Ako prezrádza Jan Steyrer, vedúci marketingu  ŠKODA AUTO Slovensko: „Videá ostatných influencerov budú nasledovať s dvojdňovým odstupom. Ďalšou fázou kampane bude plnenie výziev, ktoré jednotlivým osobnostiam navrhnú fanúšikovia našej značky buď online na webstránke KAROQINAQ.sk alebo v rámci našej roadshow v obchodných centrách. Ako si s týmito výzvami naši komici poradia, ukáže séria ďalších videí, ktoré zverejníme tesne pred Vianocami.“ 

Bodku za touto nevšednou kampaňou bude predstavovať záverečné video so zostrihmi z nakrúcania plné zábavy, vysielané v medzisviatkovom období v decembri. „Bude to darček pre našich fanúšikov na sociálnych sieťach,“ dodáva Jan Steyrer.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk.